2024.02.23 - Młodszy asysteny w Oddziale Higieny Komunalnej Działu Nadzoru Sanitarnego
23.02.2024
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Szczecinie poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko:
Młodszy asystent w Oddziale Higieny Komunalnej Działu Nadzoru Sanitarnego.
wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku: inżynieria środowiska, ochrona środowiska, chemia
- biegła znajomość pakietu MS Office (Microsoft Excel, Word, Access)
wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej i znajomość postępowania administracyjnego,
- umiejętność pracy w zespole i organizacji pracy własnej,
- sumienność i dokładność w wypełnianiu powierzonych obowiązków,
- kreatywność oraz chęć zdobywania wiedzy,
- komunikatywność,
- wysoka kultura osobista,
- systematyczność,
- dyspozycyjność.
Wymagane dokumenty (CV i list motywacyjny) należy składać bezpośrednio w kancelarii Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Szczecinie ul. Spedytorska 6/7, 70-632 Szczecin lub przesłać drogą elektroniczną na adres wsse.szczecin@sanepid.gov.pl do dnia 15 marca 2024r. z dopiskiem oferta pracy na stanowisko: młodszy asystent w Oddziale Higieny Komunalnej DNS.
WSSE w Szczecinie zastrzega sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi Kandydatami.
W ofercie prosimy o wpisywanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, udostępnionych w złożonych przeze mnie dokumentach w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji WSSE w Szczecinie, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2019r., poz.1781)”.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 91/462-40-60 wew.163.
- Pierwsza publikacja:
- 23.02.2024 09:37 Marek Mikoda
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Karolina Przytuła
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
2024.02.23 - Młodszy asysteny w Oddziale Higieny Komunalnej Działu Nadzoru Sanitarnego | 1.0 | 23.02.2024 09:37 Marek Mikoda |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP