2024.09.16 - Pracownik obsługi kancelarii w Oddziale Administracyjnym
16.09.2024
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Szczecinie poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko:
Pracownika obsługi kancelarii do Oddziału Administracyjnego WSSE w Szczecinie w wymiarze pełnego etatu.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie co najmniej średnie,
- minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z obsługą korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
wymagania dodatkowe:
- umiejętność analitycznego myślenia i podejmowania decyzji,
- umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej,
- biegła obsługa oprogramowania i sprzętu (umiejętność praktycznego wykorzystania MS Excel, umiejętność wykorzystania MS Word do tworzenia szablonów pism i wzorów)
- samodzielność, staranność i dokładność w działaniu oraz dotrzymywanie ustalonych terminów,
- poszerzanie wiedzy i rozwoju umiejętności,
- mile widziane doświadczenie w pracy w jednostkach sektora jednostek budżetowych.
Podstawowe obowiązki:
- prowadzenie elektronicznego rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- przekazywanie korespondencji zgodnie z „Instrukcją kancelaryjną”, dekretem Dyrektora oraz obowiązującym w Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Szczecinie elektronicznym programem rejestracji korespondencji ESWU, ePUAP i EZD,
- odbiór z Urzędu Pocztowego korespondencji i ewidencjonowanie jej w odpowiednich rejestrach jak również ekspedycja do Urzędu Pocztowego korespondencji wychodzącej,
- obsługa informacyjna petentów,
- współpraca z Działami, Oddziałami, Sekcjami i samodzielnymi stanowiskami pracy Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Szczecinie w zakresie prowadzonych spraw,
- kopertowanie pism wychodzących z Oddziału Administracyjnego,
- przyjmowanie i wysyłanie pism wychodzących z Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Szczecinie,
- przyjmowanie przesyłek dostarczonych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Szczecinie oraz przekazywanie ich odbiorcom,
- prawidłowe, zgodne z obowiązującymi przepisami przechowywanie pieczęci, druków, sprawozdań i materiałów,
- obsługa systemu Elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD), w tym:
- wykonywanie czynności kancelaryjnych (prowadzenie rejestru przesyłek wpływających i wychodzących oraz spisu spraw),
- wykonywania dekretacji (w razie oddelegowanych uprawnień),
- prowadzenia możliwych do zrealizowania w systemie EZD innych potrzebnych rejestrów lub ewidencji, z wyłączeniem rejestrów lub ewidencji prowadzonych w systemach informatycznych przeznaczonych do załatwiania określonych rodzajów spraw, innych niż EZD,
- gromadzenia przyporządkowanych do właściwych spraw wszelkich dokumentów elektronicznych mających znaczenie dla udokumentowania przebiegu załatwiania i rozstrzygania tych spraw,
- realizowanie korespondencji pomiędzy podmiotami publicznymi wyłącznie w postaci elektronicznych poprzez EZD zintegrowanym z e-PUAP,
- prowadzenie składu chronologicznego,
- monitorowanie systemu pod kątem prawidłowości jego działania, w przypadku stwierdzenia awaryjności kontakt z osobami odpowiedzialnymi.
Wymagane dokumenty (CV i list motywacyjny) należy składać bezpośrednio
w kancelarii Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Szczecinie ul. Spedytorska 6/7, 70-632 Szczecin lub przesłać drogą elektroniczną na adres wsse.szczecin@sanepid.gov.pl do dnia 23 września 2024r. z dopiskiem oferta pracy na stanowisko: pracownik obsługi kancelarii w Oddziale Administracyjnym WSSE Szczecin.
WSSE w Szczecinie zastrzega sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi Kandydatami.
W ofercie prosimy o wpisywanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, udostępnionych w złożonych przeze mnie dokumentach w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji WSSE w Szczecinie, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2019r., poz.1781)”
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 91/462-40-60 wew.105.
- Pierwsza publikacja:
- 16.09.2024 14:23 Marek Mikoda
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Karolina Przytuła
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
2024.09.16 - Pracownik obsługi kancelarii w Oddziale Administracyjnym | 1.0 | 16.09.2024 14:23 Marek Mikoda |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP