Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności serwisu
Zespół Państwowych Szkół Muzycznych w Ełku zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej www.gov.pl/zpsmelk
Data publikacji strony internetowej: 30.08.2007 r.
Data ostatniej dużej aktualizacji: 01.12.2022 r.
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:
- pochodzą z różnych źródeł,
- są bardzo obszerne, a ich wytworzenie odbywało się w kilku komórkach organizacyjnych, co uniemożliwiało wpływ na ich docelową treść oraz kształt,
- opublikowane zostały w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji,
- posiadają strukturę, w którą nie ma możliwości ingerencji,
- opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
- część filmów może nieposiadać napisów i audiodeskrypcji.
Oświadczenie sporządzono dnia 24.03.2023 r. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny podmiotu publicznego.
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Agnieszka Zadroga, adres poczty elektronicznej agnieszka.zadroga@zpsmelk.pl Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 87 61 03 623. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.
Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych w Ełku, ul. Armii Krajowej 21, 19-300 Ełk
1. do budynku szkoły prowadzi główne wejście znajdujące się od ulicy Armii Krajowej, podjazd dla niepełnosprawnych znajduje się przed wejściem od ulicy E. Orzeszkowej. Nad wejściami nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące;
2. na terenie szkoły nie ma miejsc parkingowych;
3. osobami oddelegowanymi do udzielania informacji przy wejściu głównym są pracownicy obsługi;
4. w budynku na każdym poziomie (parter, 1 piętro, II piętro i piwnica) znajduje się holl z dostępem do windy;
5. w sekretariacie szkoły należy zgłosić specjalne potrzeby osób ze specjalnymi potrzebami do których dostosujemy obsługę poszczególnych petentów;
6. w budynku jest toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych;
7. do szkoły może wejść osoba z psem asystującym i psem przewodnikiem;
8. w szkole nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego;
9. w budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
- Pierwsza publikacja:
- 13.12.2022 12:47 Agnieszka Zadroga
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Agnieszka Zadroga
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Deklaracja dostępności | 2.0 | 24.03.2023 12:41 Agnieszka Zadroga |
Deklaracja dostępności | 1.0 | 13.12.2022 12:47 Agnieszka Zadroga |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP