W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Specjalista d/s finansowo-księgowych

Zespół Państwowych Szkół Muzycznych im. Fryderyka Chopina w Warszawie poszukuje pracownika na stanowisko "Specjalista d/s finansowo-księgowych"

Wykształcenie: Wyższe (magister)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Termin składania aplikacji upłynął: 24-09-2024

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Informacje o ofercie

Praca biurowa przy komputerze

Zakres obowiązków

  1. Dekretowanie dokumentów księgowych i wprowadzanie ich do ksiąg rachunkowych prowadzonych w systemie FK.
  2. Dokonywanie kontroli formalno-rachunkowej dokumentów księgowych, w tym wstępnej kontroli:
    - zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
    - kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
  3. Wyjaśnianie ewentualnie powstałych nieprawidłowości.
  4. Dokonywanie rozliczeń dochodów budżetowych w wymagalnych przepisami terminach.
  5. Wystawianie faktury sprzedaży w systemie informatycznym.
  6. Sprawowanie kontroli nad terminowym regulowaniem należności jednostki.
  7. Wystawianie not odsetkowych.
  8. Powadzenie obsługi systemu bankowości elektronicznej na podstawie bankowej karty wzorów podpisów.
  9. Opiniowanie pod względem finansowym projektów dokumentów, umów.
  10. Sporządzanie okresowych sprawozdań budżetowych z wykonania planów finansowych w systemie TREZOR
  11. Sporządzanie okresowych sprawozdań z operacji finansowych.
  12. Rozliczanie podatku VAT, w tym sporządzanie plików JPK_VAT.
  13. Naliczanie odpisów na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych i nadzorowanie terminowego ich przekazywania, w tym współpracowanie z kadrami jednostki w zakresie przekazywania informacji o bieżącej realizacji planu Funduszu Socjalnego.
  14. Uczestniczenie przy sporządzaniu sprawozdania finansowego jednostki.
  15. Współuczestniczenie przy rozliczaniu rezerw celowych.
  16. Uczestniczenie przy opracowywaniu planów finansowych dla jednostki.
  17. Uczestniczenie przy opracowywaniu zasad regulujących rachunkowość jednostki.
  18. Przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych zgodnie z właściwością komórki finansowo-księgowej.
  19. Przestrzeganie zasad dyscypliny finansów publicznych.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: mazowieckie
ul. Bednarska 11, 00-310 Warszawa

Wymagania

  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w obszarze finansów lub rachunkowości,
  • znajomość ustawy o finansach publicznych oraz aktów wykonawczych,
  • znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  • znajomość ustawy o rachunkowości,
  • znajomość ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych,
  • znajomość ustawy o podatku od towarów i usług,
  • rzetelność,
  • umiejętność współpracy,
  • umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów,
  • komunikatywność.

Wymagane dokumenty

Wypełniony kwestionariusz osobowy - do pobrania w pliku docx lub pdf.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • praca w systemie zadaniowym,
  • możliwość korzystania ze świadczeń socjalnych,
  • pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
20.09.2024 12:53 Adam Cegielski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Katarzyna Zimak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Specjalista d/s finansowo-księgowych 2.0 02.10.2024 10:45 Adam Cegielski
Specjalista d/s finansowo-księgowych 1.0 20.09.2024 12:53 Adam Cegielski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}