Tytuł/stanowisko: Stanowisko ds. zamówień publicznych
Ogłoszenie o naborze zewnętrznym na stanowisko ds. zamówień publicznych w Zakładzie Produkcyjno Usługowo Handlowym Lasów Państwowych w Olsztynie
Informacje o ofercie
Proponowane warunki umowy o pracę:
- umowa zostanie zawarta na czas określony – trzymiesięczny okres próbny, z uwzględnieniem przepisów Kodeksu pracy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,
- pracownik zostanie zatrudniony na stanowisku Referent/Specjalista ds. zamówień publicznych,
- osobie zatrudnionej ZPUH LP w Olsztynie nie zapewnia mieszkania
Zakres obowiązków
- prowadzenie postępowań przetargowych, przygotowywanie dokumentacji przetargowej, uzyskiwanie niezbędnych uzgodnień z właściwymi komórkami organizacyjnymi,
- organizowanie postępowań o udzielenie zamówień nieobjętych stosowaniem Ustawy PZP, zgodnie z obowiązującym wewnętrznym Regulaminem,
- sporządzanie specyfikacji warunków zamówienia (SWZ),
- udział w negocjacjach w zakresie określonym w Ustawie Pzp i wewnętrznych procedurach,
- przygotowywanie umów, uzgadnianie ich zapisów z radcą prawnym,
- udzielanie odpowiedzi na pytania wykonawców oraz dokonywanie stosownych modyfikacji i publikacji,
- przygotowywanie umów i aneksów dla potrzeb postępowania przetargowego.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: warmińsko-mazurskieWymagania
Wymagania obligatoryjne:
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki prawo, administracja,
- praktyczna znajomość aktów prawnych i procedur związanych z udzielaniem zamówień publicznych,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office.
Wymagania dodatkowe (fakultatywne): - studia podyplomowe w zakresie prawa zamówień publicznych,
- dbałość o szczegóły, umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność i inicjatywa w działaniu oraz bardzo dobra organizacja pracy.
Wymagane dokumenty
- list motywacyjny,
- curriculum vitae zawierające opis doświadczenia zawodowego, posiadane umiejętności, adres poczty elektronicznej (e-mail), numer telefonu
Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
wymagane dokumenty należy składać w formie elektronicznej na adres: bozena.dudziec@olsztyn.lasy.gov.pl lub przesłać pocztą tradycyjną w terminie do dnia 28 kwietnia 2024 r. na adres: ZPUH LP w Olsztynie, ul. Marii Zientary Malewskiej 51/53, 10-307 Olsztyn w zaklejonych kopertach z dopiskiem „nabór na stanowisko ds. zamówień publicznych”.
W przypadku przesłania dokumentów pocztą tradycyjną decyduje data wpływu do sekretariatu ZPUH LP w Olsztynie, a nie data stempla pocztowego.
Zasady przeprowadzenia naboru:
postępowanie składa się z II etapów.
I etap - ocena merytoryczna złożonych dokumentów aplikacyjnych oraz sprawdzenie czy kandydat spełnia wymogi obligatoryjne określone w ogłoszeniu,
II etap – rozmowa kwalifikacyjna, na którą zostaną zaproszeni tylko kandydaci, którzy spełniają wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniają wymagania dodatkowe.
Wybrani kandydaci o zakwalifikowaniu się do poszczególnych etapów konkursu zostaną powiadomieni pocztą internetową lub telefonicznie.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje:
- ZPUH LP w Olsztynie zastrzega sobie możliwość zmiany stanowiska pracy lub zakresu świadczonych obowiązków w zależności od zmieniających się potrzeb pracodawcy i zmieniającej się sytuacji kadrowej, z uwzględnieniem regulacji kodeksu pracy,
- ZPUH LP w Olsztynie może unieważnić nabór na w/w stanowisko na każdym etapie postępowania, bez podania przyczyny,
- ZPUH LP w Olsztynie nie zwraca kosztów związanych z naborem,
- ZPUH LP w Olsztynie nie odsyła złożonych dokumentów,
- dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych,
- dokumenty pozostałych osób będzie można odebrać w siedzibie ZPUH LP w Olsztynie w terminie do 30 dni od dnia ogłoszenia wyników naboru, po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Bożena Dudziec
- Telefon: 89 5327307
- e-mail: bozena.dudziec@olsztyn.lasy.gov.pl
- Adres: 10-307 Olsztyn ul. Marii Zientary Malewskiej 51/53
- Pierwsza publikacja:
- 17.04.2024 14:49 Iwona Kowalska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Iwona Kowalska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rekrutacja zewnętrzna stanowisko ds. zamówień publicznych | 1.0 | 17.04.2024 14:49 Iwona Kowalska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP