W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Stanowisko ds. zamówień publicznych

Ogłoszenie o naborze zewnętrznym na stanowisko ds. zamówień publicznych w Zakładzie Produkcyjno Usługowo Handlowym Lasów Państwowych w Olsztynie

Wykształcenie: Wyższe (magister)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 28-04-2024

Informacje o ofercie

Proponowane warunki umowy o pracę:

  1. umowa zostanie zawarta na czas określony – trzymiesięczny okres próbny, z uwzględnieniem przepisów Kodeksu pracy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,
  2. pracownik zostanie zatrudniony na stanowisku Referent/Specjalista ds. zamówień publicznych,
  3. osobie zatrudnionej ZPUH LP w Olsztynie nie zapewnia mieszkania

Zakres obowiązków

  1. prowadzenie postępowań przetargowych, przygotowywanie dokumentacji przetargowej, uzyskiwanie niezbędnych uzgodnień z właściwymi komórkami organizacyjnymi,
  2. organizowanie postępowań o udzielenie zamówień nieobjętych stosowaniem Ustawy PZP, zgodnie z obowiązującym wewnętrznym Regulaminem,
  3. sporządzanie specyfikacji warunków zamówienia (SWZ),
  4. udział w negocjacjach w zakresie określonym w Ustawie Pzp i wewnętrznych procedurach,
  5. przygotowywanie umów, uzgadnianie ich zapisów z radcą prawnym,
  6. udzielanie odpowiedzi na pytania wykonawców oraz dokonywanie stosownych modyfikacji i publikacji,
  7. przygotowywanie umów i aneksów dla potrzeb postępowania przetargowego.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: warmińsko-mazurskie
Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy Lasów Państwowych w Olsztynie 10-307 Olsztyn, ul. Marii Zientary Malewskiej 51/53

Wymagania

     Wymagania obligatoryjne:

  1. wykształcenie wyższe, preferowane kierunki prawo, administracja,
  2. praktyczna znajomość aktów prawnych i procedur związanych z udzielaniem zamówień publicznych,
  3. bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office.
    Wymagania dodatkowe (fakultatywne):
  4. studia podyplomowe w zakresie prawa zamówień publicznych,
  5. dbałość o szczegóły, umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność i inicjatywa w działaniu oraz bardzo dobra organizacja pracy.

Wymagane dokumenty

  1. list motywacyjny,
  2. curriculum vitae zawierające opis doświadczenia zawodowego, posiadane umiejętności, adres poczty elektronicznej (e-mail), numer telefonu

Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:

wymagane dokumenty należy składać w formie elektronicznej na adres: bozena.dudziec@olsztyn.lasy.gov.pl lub przesłać pocztą tradycyjną w terminie do dnia 28 kwietnia 2024 r. na adres: ZPUH LP w Olsztynie, ul. Marii Zientary Malewskiej 51/53, 10-307 Olsztyn w zaklejonych kopertach z dopiskiem „nabór na stanowisko ds. zamówień publicznych”.

W przypadku przesłania dokumentów pocztą tradycyjną decyduje data wpływu do sekretariatu ZPUH LP w Olsztynie, a nie data stempla pocztowego.

 

Zasady przeprowadzenia naboru:

postępowanie składa się z II etapów.    

I etap - ocena merytoryczna złożonych dokumentów aplikacyjnych oraz sprawdzenie czy kandydat spełnia wymogi obligatoryjne określone w ogłoszeniu,

II etap – rozmowa kwalifikacyjna, na którą zostaną zaproszeni tylko kandydaci, którzy spełniają wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniają wymagania dodatkowe.

Wybrani kandydaci o zakwalifikowaniu się do poszczególnych etapów konkursu zostaną powiadomieni pocztą internetową lub telefonicznie.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Dodatkowe informacje:

  1. ZPUH LP w Olsztynie zastrzega sobie możliwość zmiany stanowiska pracy lub zakresu świadczonych obowiązków w zależności od zmieniających się potrzeb pracodawcy i zmieniającej się sytuacji kadrowej, z uwzględnieniem regulacji kodeksu pracy,
  2. ZPUH LP w Olsztynie może unieważnić nabór na w/w stanowisko na każdym etapie postępowania, bez podania przyczyny,
  3. ZPUH LP w Olsztynie nie zwraca kosztów związanych z naborem,
  4. ZPUH LP w Olsztynie nie odsyła złożonych dokumentów,
  5. dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych,
  6. dokumenty pozostałych osób będzie można odebrać w siedzibie ZPUH LP w Olsztynie w terminie do 30 dni od dnia ogłoszenia wyników naboru, po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
17.04.2024 14:49 Iwona Kowalska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Iwona Kowalska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rekrutacja zewnętrzna stanowisko ds. zamówień publicznych 1.0 17.04.2024 14:49 Iwona Kowalska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}