Zamówienie publiczne
Nazwa zamówienia
Przetarg na usługi transportowe 2022-2023
- Numer zamówienia:MO.270.106.2021
- Data rozpoczęcia: 10.01.2022
- Data zakończenia: 14.02.2022
- Jednostka publikująca:Zespół Składnic Lasów Państwowych w Siedlcach
- Rodzaj ogłoszenia:Ogłoszenie o zamówieniu
- Tryb zamówienia:Przetarg nieograniczony
- Opis zamówienia:Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 129 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 132 i n. ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm. - dalej „Pzp”) oraz aktów wykonawczych do Pzp. Postępowanie jest prowadzone zgodnie z zasadami przewidzianymi dla „procedury klasycznej”, której wartość przekracza progi unijne, określone na podstawie art. 3 ustawy PZP i ogłoszone w obwieszczeniu Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych wydanym na podstawie art. 3 ust. 3 ustawy Pzp.
Materiały
MO.270.106.2021_Ogłoszenie_o_zamówieniu_DZ.U.UEMO2701062021_Ogłoszenie_o_zamówieniu_MO2701062021.pdf 0.69MB MO.270.106.2021 SWZ_spedycja_drewna_2022-2023_
MO2701062021__SWZ_spedycja_drewwna_2022-2023_ok.pdf 1.11MB MO.270.106.2021 Załączniki_w_formie_edytowlanej
MO2701062021_Załączniki_w_formie_edytowlanej.docx 0.05MB MO.270.106.2021_karta - sposób załadunku drewna
MO2701062021_karta_2_81-105-99_sposób_załadunku_drewna.PDF 0.02MB MO.270.106.2021 Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania
MO2701062021__Ogłoszenie_o_unieważnieniu_postępowania.pdf 0.34MB MO.270.106.2021 Ogłoszenie o unieważnieniu opublikowane w Dz.U. UE.
MO2701062021_e_notice_Ogłoszenie_o_unieważnieniu_postępowania.pdf 0.63MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 10.01.2022 13:12 Natalia Denisiuk
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Natalia Denisiuk
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Przetarg na usługi transportowe 2022-2023 | 2.0 | 26.01.2022 12:01 Natalia Denisiuk |
Przetarg na usługi transportowe 2022-2023 | 1.0 | 10.01.2022 13:12 Natalia Denisiuk |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP