Jak dołączyć?
Aby dołączyć do pilotażu, urząd powinien wykonać następujące działania:
1. zgłosić chęć udziału w pilotażu – wysłać wiadomość na adres e-mail: eplatnosci-pomoc@coi.gov.pl (z załączonym wnioskiem o konto w ITSM Atmosfera), wraz z informacją o dostawcy systemu dziedzinowego Urzędu (podanie nazwy oraz kontaktu telefonicznego i e-mailowego do dostawcy)
2. wypełnić i złożyć dokumenty w ITSM Atmosfera
- wniosek o przyłączenie do platformy ePłatności
- tabelę konfiguracyjną dla środowiska PROD
- upoważnienia dla urzędnika do kontaktu w sprawach platformy ePłatności
- klauzulę RODO
3. zarejestrować się na platformie ePłatności
4. zarejestrować się w systemie rozliczeniowym BGK
5. zintegrować się ze środowiskiem testowym
6. zintegrować się ze środowisku produkcyjnym
7. dokonać pierwszego zasilenia platformy ePłatności danymi o płatnościach
Materiały
Wniosek o przyłączenie do PeP - ePłatnościWniosek_o_przyłączenie_do_PeP_-_ePłatności2.pdf 0.23MB Tabela konfiguracyjna PROD
Tabela konfiguracyjna PROD3.xlsx 0.01MB Szablon zgłoszenia osoby ITSM Atmosfera
Szablon_zgłoszenia_osoby_ITSM_Atmosfera2.xls 0.11MB Upoważnienie - ePłatności
Upoważnienie_-_ePłatności.docx 0.02MB Klauzula informacyjna RODO - ePłatności
Klauzula_informacyjna_RODO_-_ePłatności.pdf 0.12MB Wzór wypełnienia Wniosku o przyłączenie do Platformy ePłatności
Wzór_Wniosek_o_przyłączenie_do_PeP_-_ePłatności.pdf 1.98MB