W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Jak dołączyć?

Aby dołączyć do pilotażu, urząd powinien wykonać następujące działania:

1. zgłosić chęć udziału w pilotażu – wysłać wiadomość na adres e-mail: eplatnosci-pomoc@coi.gov.pl (z załączonym wnioskiem o konto w ITSM Atmosfera), wraz z informacją o dostawcy systemu dziedzinowego Urzędu (podanie nazwy oraz kontaktu telefonicznego i e-mailowego do dostawcy)

2. wypełnić i złożyć dokumenty w ITSM Atmosfera 

  • wniosek o przyłączenie do platformy ePłatności
  • tabelę konfiguracyjną dla środowiska PROD
  • upoważnienia dla urzędnika do kontaktu w sprawach platformy ePłatności
  • klauzulę RODO

3. zarejestrować się na platformie ePłatności

4. zarejestrować się w systemie rozliczeniowym BGK

5. zintegrować się ze środowiskiem testowym

6. zintegrować się ze środowisku produkcyjnym

7. dokonać pierwszego zasilenia platformy ePłatności danymi o płatnościach

Materiały

Wniosek o przyłączenie do PeP - ePłatności
Wniosek​_o​_przyłączenie​_do​_PeP​_-​_ePłatności2.pdf 0.23MB
Tabela konfiguracyjna PROD
Tabela konfiguracyjna PROD3.xlsx 0.01MB
Szablon zgłoszenia osoby ITSM Atmosfera
Szablon​_zgłoszenia​_osoby​_ITSM​_Atmosfera2.xls 0.11MB
Upoważnienie - ePłatności
Upoważnienie​_-​_ePłatności.docx 0.02MB
Klauzula informacyjna RODO - ePłatności
Klauzula​_informacyjna​_RODO​_-​_ePłatności.pdf 0.12MB
Wzór wypełnienia Wniosku o przyłączenie do Platformy ePłatności
Wzór​_Wniosek​_o​_przyłączenie​_do​_PeP​_-​_ePłatności.pdf 1.98MB
{"register":{"columns":[]}}