Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Strony internetowej oraz Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lęborku
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lęborku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Strony internetowej oraz Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lęborku.
- Data publikacji strony internetowej: 2020-09-01
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-09-01
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Niektóre treści pochodzą z różnych źródeł, lub opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
Wyłączenia
- Niektóre filmy zamieszczone w serwisie mogą również nie posiadać napisów czy innych wymaganych elementów, z uwagi na fakt, że zostały opublikowane również przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-09-01
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2023-01-13
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: st. kpt. Marcin Elwart
- E-mail: marcin.elwart@straz.gda.pl
- Telefon: 47 741 86 67
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Lęborku
- Adres: ul. Stryjewskiego 37 84-300 Lębork
- E-mail: sekretariat.lebork@straz.gda.pl
- Telefon: 47 741 8660
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Teren komendy znajduje się przy ul. Stryjewskiego 37 gdzie również znajduje się główna brama wjazdowa dla pojazdów i osób pieszych. Przed wejściem na teren komendy należy udać się do drzwi wejściowych do komendy, przeszkolonej klatki schodowej od ulicy Stryjewskiego. Osoba niepełnosprawna może zgłosić chęć załatwienia sprawy za pomocą wideodomofonu, znajdującego się przy wejściu do komendy, telefonicznie, drogą pocztową, bądź też drogą elektroniczną na adres Komendy.
Wejście do głownego, piętrowego budynku znajduje się od strony ulicy Stryjewskiego. Siedziba Urzędu Komendanta Powiatowego Państwowej Straży w Lęborku mieści się na piętrze budynku Komendy Powiatowej PSP w Lęborku. Przy wejściu do budynku komendy znajduję się wideodomofon, za pomocą którego niepełnosprawny interesant może zgłosić potrzebę załatwienia sprawy. Za każdym razem podjęte zostaną wszelkie starania do stworzenia dogodnych warunków dla osoby niepełnosprawnej. Na piętrze znajduje się toaleta.
Do budynku nie można wnosić jakiejkolwiek broni, materiałów wybuchowych i niebezpiecznych oraz innych rzeczy mogących narazić pracowników lub osoby postronne na niebezpieczeństwo.
Aplikacje mobilne
- Nie prowadzimy żadnych aplikacji mobilnych.
Informacje dodatkowe
- Wszystkie informacje publikowane przez nas w mediach społecznościowych są dostępne cyfrowo i nie umieszczamy ich ponownie na tej stronie internetowej.
Dane kontaktowe koordynatorów ds. dostępności
- Koordynator ds. dostępności architektonicznej – mł. ogn. Kajetan Wiszowaty e-mail: kajetan.wiszowaty@straz.gda.pl, tel. 47 741 86 66
- Koordynator ds. dostępności cyfrowej – mł. kpt. Adam Boguń e-mail: adam.bogun@straz.gda.pl, tel. 47 741 86 63
- Koordynator ds. dostępności informacyjno-komunikacyjnej – Joanna Szymikowska e-mail: joanna.szymikowska@straz.gda.pl, tel. 47 741 86 60
Materiały
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2020 - 2024 w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w LęborkuPlan_działania_na_rzecz_poprawy_zapewnienia_dostępności_osobom_ze_szczególnymi_potrzebami.pdf 0.15MB Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego za 2020 rok
raport_dostępność.pdf 0.18MB Wniosek o zapewnienie dostępności
Wniosek_o_zapewnienie_dostępności.docx 0.02MB Żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej
Żądanie_zapewnienia_dostępności_cyfrowej.docx 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 30.01.2024 09:48 Joanna Szymikowska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Joanna Szymikowska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Deklaracja dostępności | 2.0 | 30.01.2024 11:31 Joanna Szymikowska |
Deklaracja dostępności | 1.0 | 30.01.2024 09:48 Joanna Szymikowska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP