W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Telefony

Infolinia Krajowej Administracji Skarbowej (KAS):

Dowiedz się więcej o Infolinii Krajowej Administracji Skarbowej, wejdź na stronę https://www.podatki.gov.pl/skontaktuj-sie-z-nami/emcek-telefon-do-konsultanta-krajowej-administracji-skarbowej/#KIS

Obsługa telefoniczna klientów
  • Poniedziałek: 8:00 – 18:00
  • Wtorek – Piątek: 8:00 – 15:00

Infolinię obsługują pracownicy Krajowej Administracji Skarbowej w języku polskim.

Po połączeniu usłyszysz komunikat powitalny.

Wybierz cyfrę 1, jeśli chcesz połączyć się z infolinią obsługiwaną przez pracowników urzędów skarbowych.Następnie, aby wybrać odpowiednią kategorię sprawy, naciśnij odpowiednią cyfrę na klawiaturze numerycznej telefonu:

  • Podatek dochodowy od osób fizycznych PIT - wybierz 1
  • Podatek od czynności cywilnoprawnych PCC - wybierz 2
  • Spadki i darowizny - wybierz 3
  • Podatek od towarów i usług VAT, i kasy fiskalne - wybierz 4
  • Podatek dochodowy od osób prawnych - wybierz 5
  • Podatek akcyzowy - wybierz 6
  • Rejestracja podatkowa NIP, VAT, ZAP-3, rachunek bankowy - wybierz 7
  • Umówienie wizyty w urzędzie- wybierz 8

Na infolinii uzyskasz ogólną informację podatkowo– bez potwierdzania tożsamości. Pracownicy infolinii obsługiwanej przez pracowników urzędów skarbowych udzielają indywidualnej informacji podatkowej, po potwierdzeniu tożsamości kodem telePIN nadanym w e-Urzędzie Skarbowym.

*Koszt połączenia jest liczony jak za połączenie lokalne lub według taryfy operatora.

 

Egzekucja administracyjna

Numery telefonów wyłącznie w sprawach postępowań egzekucyjnych prowadzonych przez Naczelnika Urzędu Skarbowego w Zgierzu – 42 27 01 013, 42 27 01 014, 27 01 015, 27 01 016.

TelePIN w e-Urzędzie Skarbowym

Chcesz otrzymać indywidualną informację podatkową? Udzielimy Ci jej na infolinii KAS obsługiwanej przez pracowników urzędów skarbowych po potwierdzeniu tożsamości kodem telePIN.

Pamiętaj! Kod telePIN podajesz tylko w sytuacji, gdy to Ty nawiązujesz kontakt z infolinią KAS lub pracownikiem urzędu skarbowego.

Banner Jak ustawić swój telePIN? Zrobisz to w kilku krokach: Zaloguj się do e-Urzędu Skarbowego, Przejdź do sekcji "Ustawienia", Wybierz opcję "Infolinia Krajowej Administracji Skarbowej", Kliknij "Ustaw telePIN". Telepin możesz zmienić lub usunąć w każdym momencie. Pamiętaj, aby nie udostępniać swojego telePINu innym osobom. Dowiedz się więcej: podatki.gov.pl. Ręka trzymająca telefon komórkowy.

Dowiedz się więcej na temat usługi e-Urzędu Skarbowego – telePIN, wejdź na stronę https://www.podatki.gov.pl/e-urzad-skarbowy/druga-edycja-telepin/.

Krajowa Informacja Skarbowa

Logo Krajowa Informacja Skarbowa

Konsultanci Krajowej Informacji Skarbowej (KIS) są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00

Wybierz cyfrę 2, jeśli chcesz połączyć się z infolinią obsługiwaną przez pracowników Krajowej Informacji Skarbowej (KIS).

Na infolinii KIS uzyskasz ogólną informację podatkowo-celną – bez potwierdzania tożsamości. Pracownicy infolinii KIS nie udzielają indywidualnej informacji podatkowej.

 

Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania z e-usług.

logo e-Urząd Skarbowy

e-Urząd Skarbowy umożliwia załatwienie wielu spraw podatkowych online - bez wychodzenia z domu, na dowolnym urządzeniu, 24/7.

Serwis dostępny jest po zalogowaniu na stronę https://www.podatki.gov.pl/e-urzad-skarbowy/.

Banner z napisem: Twój e-US. Odbieraj dokumenty na swoim koncie. Wyraź zgodę na e-Korespondencję w e-Urzędzie Skarbowym.

{"register":{"columns":[]}}