W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Deklaracja dostępności

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

Formularz kontaktowy nie ma etykiet tekstowych powiązanych z polami i może być problematyczny dla osób, które korzystają z czytnika ekranu. Możesz skontaktować się z nami, pisząc na adres e-mailowy lub dzwoniąc do nas. Dane teleadresowe są obok formularza kontaktowego.

Treści nieobjęte przepisami

W części filmów nie ma napisów dla osób niesłyszących i Głuchych. Wszystkie nowe filmy dodawane na naszej stronie mają już takie napisy. Do filmów sprzed 23 września 2020 r. planujemy dodać napisy do końca 2025 r.

Dokumenty archiwalne opublikowane na stronie przed 23 września 2018 r. nie są dostępne. Nie mamy prawnego obowiązku dostosowywania tych dokumentów. Jeżeli potrzebujesz dostępu do nich, skontaktuj się z nami i wskaż dokładnie, które z nich potrzebujesz i jak powinniśmy je dostosować.

Nadmierne koszty

Wirtualny spacer nie jest dostępny cyfrowo. Zapewnienie dostępności tej funkcji oznacza bardzo wysokie koszty, które oceniliśmy jako nadmierne obciążenie opisane w ustawie o dostępności cyfrowej.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Koordynatorzy do spraw dostępności w Świętokrzyskim Urzędzie Wojewódzkim
W Świętokrzyskim Urzędzie Wojewódzkim do pełnienia funkcji koordynatora ds. dostępności
Wojewoda Świętokrzyski powołał z dniem 26 czerwca 2020:
Panią Marzenę Surdykę – Kierownika Oddziału Zarządzania Zasobami Ludzkimi,
Pana Tomasza Płachtę – Kierownika Oddziału Kontroli Finansowej.
Kontakt:
adres do korespondencji: al. IX Wieków Kielc 3, e-mail: marzena.surdyka@kielce.uw.gov.pl;
tomasz.plachta@kielce.uw.gov.pl.
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt:
daniel@kielce.uw.gov.pl Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 41 342-
17-52. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz
składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony
internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu.
Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę
internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza
potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także
określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien
zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia
z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny
niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa,
przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem.
Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może
zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot
publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu
dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana
dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony
internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można
przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

1. Budynek A i C: al. IX Wieków Kielc 3

  • Do budynku prowadzą 2 wejścia od ul. Nowy Świat. Pierwsze wejście po lewej stronie, bliżej al. IX Wieków Kielc, drugie po prawej – na łączniku budynku A i C.
  • Do obu wejść prowadzą schody i podjazdy dla wózków, którymi można dostać się do obu wejść.
  • Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
  • Wejście nie jest zabezpieczone bramkami.
  • W budynkach znajduje się 5 wind z komunikatorem głosowym i oznaczeniami w alfabecie Braille’a.
  •  Dla osób na wózkach dostępne są korytarze na wszystkich kondygnacjach.
  • Od wejścia głównego na całym holu na parterze, zainstalowano ścieżki naprowadzające.
  • Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze, pomiędzy wejściami.
  • Bezpośrednio przed budynkiem wyznaczono 3 miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Kolejne 3 znajdują się na parkingu ogólnodostępnym, wodległości ok. 60 metrów od budynku.
  •  Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
  •  Na klatkach schodowych zamontowano oznakowania pionowe.
  •  Na krawędziach najwyższych i najniższych stopni schodów na każdym półpiętrze są poziome oznakowania kolorystyczne.
  • Na wszystkich filarach w ciągach komunikacyjnych znajdują się oznakowania kontrastowe.
  •  W budynku znajdują się 2 przenośne pętle indukcyjne.
  • W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla, jedynie przyciski w windach, ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
  •  Osoby ze szczególnymi potrzebami mają zapewnioną ewakuację poprzez: komunikaty dźwiękowe, oznaczenia dróg ewakuacyjnych, szkolenie i instruktarze dla osób odpowiedzialnych za ochronę przeciwpożarową).
{"register":{"columns":[]}}