Powrót

Zespół do spraw opracowania "Kodeksu Dobrych Praktyk Nadzoru Właścicielskiego"

Zadania zespołu

Do zadań Zespołu należy podjęcie wszelkich niezbędnych działań skutkujących opracowaniem „Kodeksu Dobrych Praktyk Nadzorczych”, zwanego dalej „Kodeksem”, zawierającego w szczególności zasady wykonywania nadzoru właścicielskiego oraz dobre praktyki w tym zakresie.

 

Skład zespołu

W skład Zespołu wchodzą:

1) Przewodniczący – dyrektor generalny;

2) Zastępca przewodniczącego – dyrektor Departamentu Projektów Strategicznych;

3) pozostali członkowie Zespołu:

a) dyrektor Departamentu Analiz Ekonomicznych,

b) dyrektor Departamentu Budżetu i Finansów,

c) dyrektor Departamentu Nadzoru I,

d) dyrektor Departamentu Nadzoru II,

e) dyrektor Departamentu Spółek Paliwowo-Energetycznych,

f) pracownik Departamentu Projektów Strategicznych wskazany przez dyrektora tego departamentu do pełnienia funkcji Sekretarza Zespołu.

 

Kontakt

Obsługę Zespołu w zakresie organizacyjno-technicznym zapewnia Departament Projektów Strategicznych.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
18.06.2024 16:07 Agnieszka Sadlakowska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Departament Projektów Strategicznych
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zespół do spraw opracowania "Kodeksu Dobrych Praktyk Nadzoru Właścicielskiego" 1.0 18.06.2024 16:07 Agnieszka Sadlakowska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}