W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Grupa robocza ds. społecznej odpowiedzialności administracji

 

Założeniem prac Grup roboczych jest wypracowanie propozycji konkretnych instrumentów rynkowych i narzędzi wsparcia przedsiębiorstw i innych organizacji we wdrażaniu praktyk społecznej odpowiedzialności i polityk należytej staranności w prowadzeniu codziennych operacji biznesowych.

Zadaniem grupy roboczej ds. odpowiedzialnej administracji jest:

  • Przewodnik dla administracji rządowej i urzędów centralnych w zakresie wdrażania zasad społecznej odpowiedzialności w wewnętrznych rozwiązaniach organizacyjnych i zarządczych.
  • Platforma informacyjna nt. praktyk i działań administracji podejmowanych w ramach społecznej odpowiedzialności.

Do prac w grupie roboczej można dołączyć na każdym etapie realizowanych działań. Koordynację prac Zespołu i grup roboczych prowadzi:

Sekretariat Zespołu do spraw Zrównoważonego Rozwoju i Społecznej Odpowiedzialności Przedsiębiorstw Biuro Ministra

e-mail. dominika.wierzbowska@miir.gov.pl 
tel. 22 273 86 04

Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
17.04.2019 13:33 Emilia Chmiel
Pierwsza publikacja:
17.04.2019 13:33 Emilia Chmiel
{"register":{"columns":[]}}