Grupa robocza ds. społecznej odpowiedzialności administracji
Założeniem prac Grup roboczych jest wypracowanie propozycji konkretnych instrumentów rynkowych i narzędzi wsparcia przedsiębiorstw i innych organizacji we wdrażaniu praktyk społecznej odpowiedzialności i polityk należytej staranności w prowadzeniu codziennych operacji biznesowych.
Zadaniem grupy roboczej ds. odpowiedzialnej administracji jest:
- Przewodnik dla administracji rządowej i urzędów centralnych w zakresie wdrażania zasad społecznej odpowiedzialności w wewnętrznych rozwiązaniach organizacyjnych i zarządczych.
- Platforma informacyjna nt. praktyk i działań administracji podejmowanych w ramach społecznej odpowiedzialności.
Do prac w grupie roboczej można dołączyć na każdym etapie realizowanych działań. Koordynację prac Zespołu i grup roboczych prowadzi:
Sekretariat Zespołu do spraw Zrównoważonego Rozwoju i Społecznej Odpowiedzialności Przedsiębiorstw Biuro Ministra
e-mail. dominika.wierzbowska@miir.gov.pl
tel. 22 273 86 04
Informacje o publikacji dokumentu
- Ostatnia modyfikacja:
- 17.04.2019 13:33 Emilia Chmiel
- Pierwsza publikacja:
- 17.04.2019 13:33 Emilia Chmiel