Cyberbezpieczny Samorząd – webinar dla samorządów
22.09.2023
Do 13 października 2023 r. wszystkie Jednostki Samorządu Terytorialnego (JST) mogą składać wnioski o grant w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”. Jak złożyć wniosek? Zapraszamy na webinar, który odbędzie się w poniedziałek 25 września br.
Cyberbezpieczny Samorząd – webinar dla samorządów
Do udziału w webinarze zachęcamy wszystkie samorządy zainteresowane złożeniem wniosku o grant w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”. Spotkanie online odbędzie się 25 września br. (poniedziałek) w godz. 11:00 - 12:30.
Nie ma potrzeby rejestracji. Aby dołączyć do wydarzenia wystarczy kliknąć w link dostępny tutaj
Podczas spotkania eksperci Centrum Projektów Polska Cyfrowa (CPPC) oraz Państwowego Instutytu Badawczego NASK – podmiotów realizujących projekt, omówią m.in. :
- Procedurę składania wniosków;
- Kwestie związane z kosztami kwalifikowanymi;
- Zagadnienia związane z Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, którego audyt na zakończenie projektu grantowego jest obowiązkowy dla każdej JST.
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych!
Oficjalne informacje, dokumenty i materiały dotyczące projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” dostępne są na stronie https://www.gov.pl/web/cppc/cyberbezpieczny-samorzad.
Zachęcamy do śledzenia aktualnych informacji na temat projektu publikowanych na stronie CPPC.
Przypomianamy również o infolinii projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” – tel.: +48 22 182 22 94 oraz e-mail: cyberbezpiecznysamorzad@cppc.gov.pl
Projekt ,,Cyberbezpieczny Samorząd" dofinansowany jest ze środków UE oraz Budżetu Państwa.