W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Cyberbezpieczny Samorząd – webinar dla samorządów

22.09.2023

Do 13 października 2023 r. wszystkie Jednostki Samorządu Terytorialnego (JST) mogą składać wnioski o grant w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”. Jak złożyć wniosek? Zapraszamy na webinar, który odbędzie się w poniedziałek 25 września br.

Na czerwonym tel białe napisy Webinar Cyberbezpieczny Samorząd 25 września 2023 godzina 11.00 - 12.30

Cyberbezpieczny Samorząd – webinar dla samorządów

Do udziału w webinarze zachęcamy wszystkie samorządy zainteresowane złożeniem wniosku o grant w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”. Spotkanie online odbędzie się 25 września br. (poniedziałek) w godz. 11:00 - 12:30.

Nie ma potrzeby rejestracji. Aby dołączyć do wydarzenia wystarczy kliknąć w link dostępny tutaj

Podczas spotkania eksperci Centrum Projektów Polska Cyfrowa (CPPC) oraz Państwowego Instutytu Badawczego NASK – podmiotów realizujących projekt, omówią m.in. :

  • Procedurę składania wniosków; 
  • Kwestie związane z kosztami kwalifikowanymi;
  • Zagadnienia związane z Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, którego audyt na zakończenie projektu grantowego jest obowiązkowy dla każdej JST.

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych!

Oficjalne informacje, dokumenty i materiały dotyczące projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” dostępne są na stronie https://www.gov.pl/web/cppc/cyberbezpieczny-samorzad

Zachęcamy do śledzenia aktualnych informacji na temat projektu publikowanych na stronie CPPC.

Przypomianamy również o infolinii projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” – tel.: +48 22 182 22 94 oraz e-mail: cyberbezpiecznysamorzad@cppc.gov.pl 

Projekt ,,Cyberbezpieczny Samorząd" dofinansowany jest ze środków UE oraz Budżetu Państwa.

{"register":{"columns":[]}}