Cyberbezpieczny Samorząd – webinar dla samorządów
19.10.2023
Do 30 listopada 2023 r. wszystkie Jednostki Samorządu Terytorialnego (JST) mogą składać wnioski o grant w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”. Jak poprawnie wypełnić wniosek? Zapraszamy na webinar, który odbędzie się w piątek 20 października br.
Cyberbezpieczny Samorząd – webinar dla samorządów
Do udziału w webinarze zachęcamy wszystkie samorządy zainteresowane złożeniem wniosku o grant w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”. Spotkanie online odbędzie się 20 października br. (piątek) w godz. 11:00 - 12:30.
Nie ma potrzeby rejestracji. Aby dołączyć do wydarzenia wystarczy połączyć sią za pomocą linku:
Weź udział w wydarzeniu
Podczas spotkania eksperci Centrum Projektów Polska Cyfrowa (CPPC) oraz Państwowego Instytutu Badawczego NASK – podmiotów realizujących projekt, omówią m.in. :
- Procedurę składania wniosków;
- Kwestie związane z kwalifikowalnością podatku VAT;
- Kwestie związane z kosztami kwalifikowanymi.
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych!
Oficjalne informacje, dokumenty i materiały dotyczące projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” dostępne są na stronie https://www.gov.pl/web/cppc/cyberbezpieczny-samorzad.
Zachęcamy do śledzenia aktualnych informacji na temat projektu publikowanych na stronie CPPC.
Przypominamy również o infolinii projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” – tel.: +48 22 182 22 94 oraz e-mail: cyberbezpiecznysamorzad@cppc.gov.pl