Cyfrowa Gmina – webinarium dla samorządów
28.10.2021
Trwa pierwszy nabór w adresowanym do wszystkich samorządów programie „Cyfrowa Gmina”. Budżet finansowanego z Funduszy Europejskich projektu to miliard złotych. Pierwsze gminy złożyły już wnioski, czekamy na kolejne! Jak to zrobić? Zapraszamy na webinarium!
Jak wypełnić i złożyć wniosek? Kto i o co może wnioskować? Na co powinno być przeznaczone uzyskane w ramach projektu wsparcie?
Na te i inne pytania w piątek (29 października) w trakcie webinarium odpowiedzą eksperci: Eliza Pogorzelska – dyrektor Departamentu Wdrażania Projektów Szerokopasmowych Centrum Projektów Polska Cyfrowa oraz Hubert Gęsiarz – dyrektor Centrum Obsługi Projektów Politechniki Łódzkiej.
Webinarium odbędzie się na platformie ClickMeeting. Start – godz. 10.00.
Prosimy o potwierdzenie obecności do czwartku 28 października 2021 r. Wystarczy wysłać maila na adres biuroprasowe@cppc.gov.pl.
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych!
Więcej informacji o programie „Cyfrowa Gmina": https://www.gov.pl/cppc/cyfrowa-gmina