W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Cyfrowa Gmina – webinarium dla samorządów

28.10.2021

Trwa pierwszy nabór w adresowanym do wszystkich samorządów programie „Cyfrowa Gmina”. Budżet finansowanego z Funduszy Europejskich projektu to miliard złotych. Pierwsze gminy złożyły już wnioski, czekamy na kolejne! Jak to zrobić? Zapraszamy na webinarium!

Grafika wektorowa na granatowym tle. Biało-żółty tekst: Cyfrowa Gmina, webinar 29.10.2021, 10:00

Jak wypełnić i złożyć wniosek? Kto i o co może wnioskować? Na co powinno być przeznaczone uzyskane w ramach projektu wsparcie?

Na te i inne pytania w piątek (29 października) w trakcie webinarium odpowiedzą eksperci: Eliza Pogorzelska – dyrektor Departamentu Wdrażania Projektów Szerokopasmowych Centrum Projektów Polska Cyfrowa oraz Hubert Gęsiarz – dyrektor Centrum Obsługi Projektów Politechniki Łódzkiej.

Webinarium odbędzie się na platformie ClickMeeting. Start – godz. 10.00.

Prosimy o potwierdzenie obecności do czwartku 28 października 2021 r. Wystarczy wysłać maila na adres biuroprasowe@cppc.gov.pl.

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych!

Więcej informacji o programie „Cyfrowa Gmina": https://www.gov.pl/cppc/cyfrowa-gmina

{"register":{"columns":[]}}