W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zgłaszanie incydentów - Poradnik PRCyber-02

Zgłaszanie incydentów przez jednostki samorządu terytorialnego (Maj 2020 r.)

Znak drogowy STOP

Wprowadzenie

Podmioty publiczne, które realizują zadania publiczne zależne od systemów informacyjnych, są częścią Krajowego Systemu Cyberbezpieczeństwa.

Ustawa, która weszła w życie 28 sierpnia 2018 roku, nakłada na nie obowiązek zgłaszania incydentów.
 


Pełna treść poradnika dostępna jest w pliku pdf załączonym poniżej.

Materiały

PORADNIK
PORADNIK​_-PRCyber-02​_-Zgłaszanie​_incydentów​_cyberbezpieczeństwa-​_JST.pdf 0.98MB

 

{"register":{"columns":[]}}