Zgłaszanie incydentów - Poradnik PRCyber-02
Zgłaszanie incydentów przez jednostki samorządu terytorialnego (Maj 2020 r.)
Wprowadzenie
Podmioty publiczne, które realizują zadania publiczne zależne od systemów informacyjnych, są częścią Krajowego Systemu Cyberbezpieczeństwa.
Ustawa, która weszła w życie 28 sierpnia 2018 roku, nakłada na nie obowiązek zgłaszania incydentów.
Incydent w podmiocie publicznym – incydent, który powoduje lub może spowodować obniżenie jakości lub przerwanie realizacji zadania publicznego realizowanego przez podmiot publiczny, o których mowa w art. 4 pkt 7-15 ustawy o KSC
Pełna treść poradnika dostępna jest w pliku pdf załączonym poniżej.
Materiały
PORADNIKPORADNIK_-PRCyber-02_-Zgłaszanie_incydentów_cyberbezpieczeństwa-_JST.pdf 0.98MB
Jeśli chcecie mieć najszybszy dostęp do najświeższych informacji z zakresu cyberbezpieczeństwa - subskrybujcie nasze cyberwiadomości.