Zdalna pomoc wobec pracy zdalnej – dobre praktyki helpdesku i zarządzania IT wobec nowych wymogów prawa.
Zdalna pomoc wobec pracy zdalnej – dobre praktyki helpdesku i zarządzania IT wobec nowych wymogów prawa.
2023-06-01 10:00
2023-06-01 12:10
Szkolenie online, Prowadzone jako wydarzenie na żywo w Microsoft Teams
-
KIEDY
01 czerwca 2023 (czwartek)
godz 10:00 - 12:10
DODAJ DO KALENDARZA
-
GDZIE
Szkolenie online
Prowadzone jako wydarzenie na żywo w Microsoft Teams
Szkolenie dla pracowników podmiotów krajowego systemu cyberbezpieczeństwa typ 200 (dla kadry zarządzającej, pracowników działów IT)
Zdalna pomoc wobec pracy zdalnej – dobre praktyki helpdesku i zarządzania IT wobec nowych wymogów prawa.
Szkolenie przeprowadzą eksperci z dziedziny cyberbezpieczeństwa firmy Axence, członka Polskiego Klastra Cyberbezpieczeństwa #CyberMadeInPoland, naszego partnera technologicznego Programu Współpracy w Cyberbezpieczeństwie (PWCyber).
Zmiany w prawie pracy dotyczące pracy zdalnej wpłyną także na działania i zakres obowiązków działów IT. Podczas szkolenia poruszymy najważniejsze zagadnienia dotyczące organizacji zdalnego wsparcia i pracy działu IT dla rozproszonych zespołów, oddziałów terenowych i wszystkich osób pracujących poza siedzibą organizacji.
Przedstawimy dobre praktyki zdalnej pomocy wraz z listą kontrolną bezpiecznej pracy zdalnej. Poruszymy także zagadnienia bezpośrednio związane z wymogami prawa w aspekcie skutecznej organizacji pomocy zdalnej i pracy działu IT.
Podczas szkolenia przewidziano możliwość zadawania pytań ekspertom online.
Po zakończeniu wydarzenia uczestnicy będą mogli otrzymać zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.
Szkolenie poprowadzą:
Eksperci firmy Axence - #CyberMadeInPoland
Rejestracja na szkolenie jest możliwa do 31.05.2023 r. do godz. 13:00