Ochrona danych osobowych
Klauzula informacyjna
Klauzula informacyjna
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – RODO, informujemy, że:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Bursa Szkół Artystycznych
w Łodzi, ul. Rybna 11 ABC 91-055 Łódź, reprezentowana przez dyrektora bursy.
2. Z administratorem można kontaktować się:
1) korespondencyjnie, na adres, o którym mowa w ust.1 lub na adres e-mail: bursa-lodz@bsalodz.pl;
2) telefonicznie – pod numerem 426542404.
3. Z inspektorem ochrony danych osobowych jest Paweł Szczepaniak , powołanym przez administratora, można kontaktować się korespondencyjnie, pisząc na adres e-mail: iod@bsalodz.pl.
4. Administrator przetwarza Pana/Pani dane osobowe na podstawie art. 6 pkt 1 lit. c
i lit. e RODO w związku z realizacją zadań publicznych, wynikających z przepisów prawa, w tym ustawy – Prawo oświatowe oraz zadań statutowych bursy, a także:
1) w celu wykonania umowy, w której Pan/Pani jest stroną lub do podjęcia działań,
na Pana/Pani żądanie, przed zawarciem umowy, na podstawie art. 6 pkt 1 lit. b RODO;
2) w przypadkach, w których zostanie Pan/Pani poproszony/-a o wyrażenie zgody
na przetwarzanie swoich danych osobowych lub danych osobowych dziecka
w określonym celu i w zakresie na podstawie art. 6 pkt 1 lit. a RODO.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą jedynie instytucje upoważnione z mocy prawa.
6. Dane osobowe przetwarzane przez administratora będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, dla jakiego zostały zebrane, oraz zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przepisami prawa, w tym w ustawie z dnia 14 lipca 1983 r.
o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j.: Dz. U. z 2018 r., poz. 217
ze zmianami) oraz w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r.
w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz
w instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
(Dz. U. z 2011 r., poz. 67 z późniejszymi zmianami), co oznacza, że dane osobowe mogą zostać usunięte po upływie okresu przechowywania określonego dla danej kategorii dokumentacji, zależnie od kategorii archiwalnej danej sprawy.
7. Na zasadach określonych przepisami RODO, posiada Pan/Pani prawo do żądania
od administratora:
1) dostępu do treści swoich danych osobowych;
2) sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3) usunięcia swoich danych osobowych;
4) ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych;
5) przenoszenia swoich danych osobowych;
6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych.
8. W przypadku przetwarzania danych osobowych w oparciu o wyrażenie zgody,
ma Pan/Pani prawo do dobrowolnego cofnięcia zgody w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano
na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
9. W przypadku, gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi
do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
11. Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych odbiorcom do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
12. Do podania danych osobowych może zostać Pan/Pani zobowiązany/-a, gdyż stanowić one mogą wymóg:
1) ustawowy*;
2) umowny**.
- Pierwsza publikacja:
- 05.01.2023 10:11 Beata Burzykowska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Paweł Szczepaniak
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Ochrona danych osobowych | 1.0 | 05.01.2023 10:11 Beata Burzykowska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP