W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Kontynuacja pobytu w bursie

26.05.2023

na niebiesko fioletowym tle komunika dotyczący kontynuacji pobytu w bursie na kolejny rok szkolny

Komunikat dla mieszkańców bursy

Przypominamy mieszkańcom o terminowym złożeniu deklaracji kontynuowania pobytu w bursie na rok szkolny 2023/2024

(deklaracje są dostępne w recepcji  i na stronie internetowej bursy)

Deklaracje potwierdzone przez szkołę artystyczną będą przyjmowane

od 1 do 12 czerwca 2023

Uwaga! Zmiana terminu z powodu planowanego zamknięcia bursy w dniach 8-11 czerwca br.

 

Przypominamy podstawowe warunki kontynuowania pobytu /wyciąg z regulaminu rekrutacji/

      § 2. Kontynuowanie pobytu

  1. Deklarację kontynuowania pobytu mogą złożyć rodzice ucznia szkoły artystycznej albo pełnoletni uczeń takiej szkoły, który w danym roku kalendarzowym nie ukończy 19 roku życia (dotyczy ucznia szkoły muzycznej)
  2. Uczeń szkoły artystycznej realizującej kształcenie ogólne (dotyczy ucznia liceum plastycznego) może złożyć taką deklarację w każdym roku szkolnym, aż do roku poprzedzającego rok zakończenia nauki w szkole.
  3. Deklaracje są przyjmowane w terminie określonym w harmonogramie rekrutacji. Niezłożenie deklaracji w ustalonym terminie oznacza brak woli kontynuowania pobytu w bursie.
  4. Warunkiem kontynuowania pobytu jest potwierdzenie na deklaracji kontynuacji nauki w szkole artystycznej i rozliczenie się ze zobowiązań finansowych wobec bursy do 30 czerwca br.
  5. Wychowanek, który w bieżącym roku szkolnym mieszkał w bursie i nie wywiązywał się ze swoich obowiązków może zostać nieprzyjęty lub przyjęty warunkowo na kolejny rok szkolny.
  6. W przypadku warunkowego przyjęcia deklaracja może być rozpatrzona w czasie rekrutacji uzupełniającej, jeśli bursa będzie dysponowała wolnymi miejscami.

§ 4 Potwierdzanie zamiaru zamieszkania w bursie (do 21 sierpnia 2023)

  1. Kandydaci przyjęci i kontynuujący pobyt potwierdzają zamiar zamieszkania w formie:
  • oświadczenia rodziców/opiekunów prawnych
  • informacji o aktualnym stanie zdrowia dziecka
  • potwierdzenia wpłaty kaucji na wskazany numer konta bankowego bursy.

2. Wzory dokumentów potwierdzających zamiar zamieszkania są dostępne na stronie internetowej bursy.

3. Dokumenty potwierdzające zamiar zamieszkania można złożyć w sekretariacie bursy lub przesłać listem poleconym w terminie określonym w harmonogramie postępowania rekrutacyjnego.

4. Dopuszcza się możliwość przeslania dokumentów elektronicznie na adres rekrutacja@bsa.opole.pl (oryginały należy dostarczyć w dniu zakwaterowania).

5. Niezłożenie potwierdzenia w terminie określonym w harmonogramie rekrutacji oraz brak wpłaty kaucji jest równoznaczny z rezygnacją kandydata z przyznanego miejsca lub brakiem możliwości kontynuowania pobytu w bursie.

 

 

{"register":{"columns":[]}}