Kontynuacja pobytu w bursie
26.05.2023
Komunikat dla mieszkańców bursy
Przypominamy mieszkańcom o terminowym złożeniu deklaracji kontynuowania pobytu w bursie na rok szkolny 2023/2024
(deklaracje są dostępne w recepcji i na stronie internetowej bursy)
Deklaracje potwierdzone przez szkołę artystyczną będą przyjmowane
od 1 do 12 czerwca 2023
Uwaga! Zmiana terminu z powodu planowanego zamknięcia bursy w dniach 8-11 czerwca br.
Przypominamy podstawowe warunki kontynuowania pobytu /wyciąg z regulaminu rekrutacji/
§ 2. Kontynuowanie pobytu
- Deklarację kontynuowania pobytu mogą złożyć rodzice ucznia szkoły artystycznej albo pełnoletni uczeń takiej szkoły, który w danym roku kalendarzowym nie ukończy 19 roku życia (dotyczy ucznia szkoły muzycznej)
- Uczeń szkoły artystycznej realizującej kształcenie ogólne (dotyczy ucznia liceum plastycznego) może złożyć taką deklarację w każdym roku szkolnym, aż do roku poprzedzającego rok zakończenia nauki w szkole.
- Deklaracje są przyjmowane w terminie określonym w harmonogramie rekrutacji. Niezłożenie deklaracji w ustalonym terminie oznacza brak woli kontynuowania pobytu w bursie.
- Warunkiem kontynuowania pobytu jest potwierdzenie na deklaracji kontynuacji nauki w szkole artystycznej i rozliczenie się ze zobowiązań finansowych wobec bursy do 30 czerwca br.
- Wychowanek, który w bieżącym roku szkolnym mieszkał w bursie i nie wywiązywał się ze swoich obowiązków może zostać nieprzyjęty lub przyjęty warunkowo na kolejny rok szkolny.
- W przypadku warunkowego przyjęcia deklaracja może być rozpatrzona w czasie rekrutacji uzupełniającej, jeśli bursa będzie dysponowała wolnymi miejscami.
§ 4 Potwierdzanie zamiaru zamieszkania w bursie (do 21 sierpnia 2023)
- Kandydaci przyjęci i kontynuujący pobyt potwierdzają zamiar zamieszkania w formie:
- oświadczenia rodziców/opiekunów prawnych
- informacji o aktualnym stanie zdrowia dziecka
- potwierdzenia wpłaty kaucji na wskazany numer konta bankowego bursy.
2. Wzory dokumentów potwierdzających zamiar zamieszkania są dostępne na stronie internetowej bursy.
3. Dokumenty potwierdzające zamiar zamieszkania można złożyć w sekretariacie bursy lub przesłać listem poleconym w terminie określonym w harmonogramie postępowania rekrutacyjnego.
4. Dopuszcza się możliwość przeslania dokumentów elektronicznie na adres rekrutacja@bsa.opole.pl (oryginały należy dostarczyć w dniu zakwaterowania).
5. Niezłożenie potwierdzenia w terminie określonym w harmonogramie rekrutacji oraz brak wpłaty kaucji jest równoznaczny z rezygnacją kandydata z przyznanego miejsca lub brakiem możliwości kontynuowania pobytu w bursie.