W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ruszyła nowa centralna ewidencja pojazdów - informacje dla użytkowników

13.11.2017

Zgodnie ze znowelizowaną ustawą Prawo o ruchu drogowym, z dniem 13 listopada 2017 r. została uruchomiona nowa Centralna Ewidencja Pojazdów. Wprowadzone zmiany dotyczą przede wszystkim użytkowników systemu, w tym pracowników Starostw oraz Stacji Kontroli Pojazdów. W tym miejscu prezentujemy najważniejsze informacje związane z procesem wdrożenia nowej CEP.

Ministerstwo Cyfryzacji zdaje sobie sprawę, że pierwszy okres funkcjonowania CEP, tzw. stabilizacja, może być trudny zarówno dla użytkowników, jak i obywateli, którzy będą chcieli załatwić sprawę urzędową lub przeprowadzić obowiązkowe badanie techniczne.

Aby ograniczyć do absolutnego minimum ryzyko wystąpienia utrudnień, zespoły projektowe MC i COI pełnią w tym czasie dyżury monitorujące system w wymiarze 24h. Uruchomiona została dodatkowa komunikacja za pomocą dedykowanego newslettera oraz wzmocniono zespół konsultantów w Service Desk COI.  

Wszelkie ewentualne problemy należy zgłaszać do dostawcy swojego oprogramowania lub na Service Desk COI:

E-MAIL: service_desk_portal@coi.gov.pl

TEL.: +48 42 253 54 99

SYSTEM ZGŁOSZEŃ ATMOSFERA: https://pomoc.coi.gov.pl

Poniżej znajdują się najważniejsze informacje i zagadnienia opracowane w formie pytań i odpowiedzi w podziale na poszczególne grupy interesariuszy.

Materiały

Centralna Ewidencja Pojazdów - FAQ Starostwa
Centralna​_Ewidencja​_Pojazdów​_-​_FAQ​_Starostwa.pdf 0.89MB
API UDO - pytania i odpowiedzi
API​_UDO​_-​_pytania​_i​_odpowiedzi.pdf 0.81MB
Centralna Ewidencja Pojazdów Informator dla Stacji Kontroli Pojazdów
Centralna​_Ewidencja​_Pojazdów​_​_Informator​_dla​_Stacji​_Kontroli​_Pojazdów.pdf 0.26MB
{"register":{"columns":[]}}