W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Petycje

Petycje można: 

1. przesłać listownie, na adres: 
Centrum Personalizacji Dokumentów MSWiA:
02-678 Warszawa, ul. Smyczkowa 10;

2. przesłać w formie pisma elektronicznego, za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP;

 

Ważne! Petycji nie można złożyć telefonicznie.

 

Jakie informacje musi zawierać petycja

Petycja powinna zawierać: imię i nazwisko wnoszącego oraz dokładny adres do korespondencji (np. Jan Kowalski, ul. Kwiatowa 8, 12-345 Gniezno).

Jeśli petycja jest składana w interesie innej osoby - musi to nastąpić za jej zgodą; taką zgodę, wyrażoną w formie pisemnej, należy dołączyć do składanego pisma.

W petycji, w miarę możliwości, należy przedstawić jak najwięcej szczegółów opisujących zdarzenie, którego dotyczy dana sprawa. Jeżeli przedmiot sprawy nie będzie dotyczyć właściwości Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, sprawa zostanie przesłana do organu właściwego.

Ważne! Petycje niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

Informacja dla osób, które chcą złożyć petycję przy pomocy tłumacza Polskiego Języka Migowego (PJM), Systemu Jęzkowo-Migowego (SJM) lub Sposobu Komunikowania się Osób Głuchoniewidomych (SKOGN)

Zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. z 2012 r., poz. 986): osoba doświadczająca trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się (czyli osoba uprawniona w rozumieniu ww. ustawy) jest zobowiązana zgłosić chęć skorzystania z pomocy tłumacza ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się, co najmniej na 3 dni robocze przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych. 

Informacja dotycząca przyjmowania obywateli w sprawach petycji przez członków kierownictwa Centrum Personalizacji Dokumentów MSWiA

Klienci zainteresowani rozmową z członkiem kierownictwa CDP MSWiA proszeni są o składanie pisemnego zgłoszenia, w którym określony będzie temat rozmowy. Zgłoszenia mogą być składane listownie, za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP. Zgłoszenie można uzupełnić o wskazanie numeru telefonu kontaktowego.

Zgłoszenia niezawierające  danych klienta, tj. imienia, nazwiska oraz adresu korespondencyjnego będą pozostawiane bez rozpoznania.

O wyznaczeniu terminu spotkania z członkiem kierownictwa CPD MSWiAi, tj. z Dyrektorem CPD MSWiA, Zastępcą dyrektora CPD MSWiA, Główną Kaięgową CPD MSWiA, klienci powiadamiani są pisemnie.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.01.2023 11:44 Alina Mikuszewska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Alina Mikuszewska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Petycje 6.0 27.08.2024 14:56 Alina Mikuszewska
Petycje 5.0 27.08.2024 14:48 Alina Mikuszewska
Petycje 4.0 27.08.2024 14:47 Alina Mikuszewska
Petycje 3.0 01.02.2023 10:04 Alina Mikuszewska
Petycje 2.0 30.01.2023 13:27 Alina Mikuszewska
Petycje 1.0 10.01.2023 11:44 Alina Mikuszewska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}