W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zmiany w organizacji pracy Wydziału Konsularnego Ambasady RP w Pradze

13.03.2020

MSZ

W związku zagrożeniem epidemiologicznym wirusem SARS-CoV-2 i ogłoszonym stanem wyjątkowym na terytorium Republiki Czeskiej, Wydział Konsularny Ambasady RP w Pradze rekomenduje rezygnację lub przełożenie wizyty w urzędzie oraz korespondencyjne składanie wniosków w sprawach niewymagających osobistego stawiennictwa (np. odbiór dokumentu paszportowego, złożenie wniosku o transkrypcję zagranicznego aktu stanu cywilnego). Do 12.04 urząd będzie obsługiwał jedynie obywateli polskich w sprawach pilnych i  w sytuacji zagrożenia życia i zdrowia (tj.: utrata dokumentów, zgony, aresztowania, pomoc na powrót do kraju, wypadki losowe). System zapisów na wizytę w urzędzie przez e-konsulat zostaje zawieszony. Ewentualne dalsze zmiany w ograniczeniach pracy Wydziału Konsularnego będą publikowane na bieżąco na stronie internetowej urzędu.

{"register":{"columns":[]}}