W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dostawa i montaż wrót garażowych i bramy w Obwodzie Drogowym w Świeciu

07.06.2024

Postępowanie zakończone

OGŁOSZENIE o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych

Zamawiający:

GDDKiA Oddział w Bydgoszczy Rejon w Świeciu ul. Jesionowa 2A; 86-100 Świecie

Przedmiot zamówienia:

Dostawa i montaż wrót garażowych i bramy w Obwodzie Drogowym w Świeciu.
Część I – Dostawa i montaż dwóch bram segmentowych.
Część II – Dostawa i montaż bramy przesuwnej z furtką.

Formularz ofertowy na wybraną część lub na obie części należy przesyłać na adres:
GDDKiA Rejon w Świeciu; ul. Jesionowa 2A, 86-100 Świecie,
za pośrednictwem operatora pocztowego,
poczty elektronicznej e-mail: rdk_swiecie@gddkia.gov.pl,
lub dostarczyć osobiście do sekretariatu.

Zamawiający wymaga odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie w terminie do dnia 21.06.2024 r.

Osoba prowadząca sprawę: Hanna Muzyka tel. 52 33 24 493, kom. 698 629 749.

Termin realizacji zamówienia: do 18 października 2024 r.

Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

Inne dane:
1. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część zamówienia lub na obie części.
2. Wykonawca może złożyć po jednej ofercie na każdą część zamówienia.
3. Lokalizację, charakterystykę przedmiotu zamówienia, wymagania dot. dostawy i montażu nowych bram określono w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do ogłoszenia.
4. Przed sporządzeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej. Termin można ustalić telefonicznie – nr kontaktowy podany powyżej.
5. Wykonawca jest związany ofertą przez 45 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się w dniu 21.06.2024 r.
6. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty (odrębnie dla każdej części)
Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium „cena Wykonawcy brutto”.
7. Ilość punktów w ww. kryterium zostanie obliczona wg następującego wzoru:
C = Cmin/Co x 100 pkt
gdzie: Cmin – cena brutto oferty najtańszej
Co – cena brutto oferty ocenianej
8. Zamawiający poprawi oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe w ofercie bezzwłocznie informując o tym Wykonawcę. Wykonawca zaakceptuje na piśmie zmienioną wartość oferty.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty w przypadku:
- gdy będzie ona niezgodna z treścią ogłoszenia,
- gdy będzie zawierała rażąco niską cenę,
- gdy Wykonawca nie zaakceptuje zmian ceny wynikającej z poprawy oczywistych omyłek rachunkowych.
10. Na usługi objęte zamówieniem, odpowiednio do złożonej części, zostanie zawarta umowa.
11. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zamówienia na każdym etapie postępowania.

Niniejsze zamówienie o wartości poniżej 130 000,00 zł nie podlega rygorom ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, ze zm.) na podstawie art. 2 ust. 1.

Oferta:
Ofertę/oferty należy przesłać na załączonych drukach:

Część I – Dostawa i montaż dwóch bram segmentowych

  • Formularz ofertowy – załącznik 1,
  • Formularz cenowy – załącznik 2.

Część II – Dostawa i montaż bramy przesuwnej z furtką

  • Formularz ofertowy – załącznik 3,
  • Formularz cenowy – załącznik 4.

Do oferty należy załączyć dokument potwierdzający wpis Wykonawcy do CEIG.

Materiały

OGŁOSZENIE
OGŁOSZENIE​_-zamówienie​_do​_130​_000​_PLN.pdf 0.07MB
ZAŁĄCZNIK nr 1 Formularz ofertowy część I
ZAŁĄCZNIK​_nr​_1​_Formularz​_ofertowy​_część​_I.pdf 0.22MB
ZAŁĄCZNIK nr 2 Formularz cenowy część I
ZAŁĄCZNIK​_nr​_2​_Formularz​_cenowy​_część​_I.pdf 0.30MB
ZAŁĄCZNIK nr 3 Formularz ofertowy część II
ZAŁĄCZNIK​_nr​_3​_Formularz​_ofertowy​_część​_II.pdf 0.22MB
ZAŁĄCZNIK nr 4 Formularz cenowy część II
ZAŁĄCZNIK​_nr​_4​_Formularz​_cenowy​_część​_II.pdf 0.30MB
ZAŁĄCZNIK nr 5 Opis przedmiotu zamówienia
ZAŁĄCZNIK​_nr​_5​_Opis​_przedmiotu​_zamówienia.pdf 0.40MB
ZAŁĄCZNIK nr 6 Projekt umowy
ZAŁĄCZNIK​_nr​_6​_Projekt​_umowy.pdf 0.28MB
ZAŁĄCZNIK nr 7 Klauzula RODO
ZAŁĄCZNIK​_nr​_7​_Klauzula​_RODO.pdf 0.17MB
Informacja o udzieleniu zamówienia
Informacja​_o​_udzieleniu​_zamówienia.pdf 0.08MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.06.2024 15:53 Łukasz Marchwant
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostawa i montaż wrót garażowych i bramy w Obwodzie Drogowym w Świeciu 2.0 22.07.2024 11:58 Hetmaniak Sławomir
Dostawa i montaż wrót garażowych i bramy w Obwodzie Drogowym w Świeciu 1.0 07.06.2024 15:53 Łukasz Marchwant

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}