Dostawa krzeseł biurowych ergonomicznych do Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy.
20.06.2024
Postępowanie unieważnione
O G Ł O S Z E N I E
o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych
Zamawiający:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy
Przedmiot zamówienia:
Dostawa krzeseł biurowych ergonomicznych do Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy.
Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, tel. 52 323 45 00, fax: 52 323 45 04 lub osobiście dostarczyć na w/w adres: budynek A, parter, pok. 14 – Punkt kancelaryjny; lub drogą elektroniczną na adres e-mail: dwalczak@gddkia.gov.pl do dnia 01.07.2024 r. do godziny 10:00.
Osoba prowadząca sprawę:
Dawid Walczak, tel. 52 32 34 555
Termin realizacji zamówienia:
do 90 dni od dnia podpisania umowy
Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, uznaje się dzień wydania polecenia przelewu bankowego.
Inne dane:
1) Kryterium oceny – cena 100%.
2) Cenę oferty brutto stanowi łączny koszt wykonania przedmiotu zamówienia. Wartość ta obejmuje wszystkie koszty, jakie Zamawiający poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
3) W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy kosztów kalkulacyjnych (w tym podatki) oraz rabaty i upusty, których Wykonawca zamierza udzielić. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych innych opłat z tytułu realizacji zamówienia.
4) Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w kalkulacji kosztów obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
5) Stawki będące podstawą wyliczenia ceny oferty powinny być określone jednoznacznie. Nie dopuszcza się stawek warunkowych.
6) Każdy z Wykonawców ma prawo złożyć jedną ofertę.
7) Zamawiający w celu wyboru oferty dokona oceny ofert według kryteriów oceny ofert, następnie zbada, czy oferta oceniona najkorzystniej spełnia wymagania Zamawiającego. W przypadku odrzucenia oferty ocenianej jako najkorzystniejsza Zamawiający powtórzy procedurę oceny dla kolejnej oferty w rankingu.
8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia Wymaganych dokumentów oraz złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty w wyznaczonym terminie.
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, gdy jest niezgodna z treścią ogłoszenia, nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz gdy jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
10)Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
11)Po wyborze oferty Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy w miejscu oraz terminie wskazanym przez Zamawiającego.
12)Zamawiający prosi o zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO stanowiącą załącznik nr 5.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentu potwierdzającego uprawnienia niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia. Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym – załącznik nr 2.
Do Formularza ofertowego należy załączyć wypełniony Formularz cenowy, którego wzór stanowi załącznik nr 3.
Zamawiający wymaga odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie w terminie do dnia 01.07.2024 r. do godziny 10:00. Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem poniżej 130.000,00 PLN (netto). (poniżej 130.000,00 PLN (netto) lub wyłączonym spod stosowania ustawy Pzp)
Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.
Materiały
Zawiadomienie o unieważnieniuZawiadomienie_o_unieważnieniu.pdf 0.10MB INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf 0.09MB Pytania 1 z 25.06.2024
Pytania_1_z_25062024.pdf 0.09MB 0_Ogłoszenie
0_Ogłoszenie.pdf 0.07MB 1_Opis_Przedmiotu_Zamówienia
1_Opis_Przedmiotu_Zamówienia.docx 0.03MB 2_Formularz_ofertowy
2_Formularz_ofertowy.docx 0.02MB 3_Formularz_cenowy
3_Formularz_cenowy.xlsx 0.01MB 4_projekt_umowy
4_projekt_umowy.pdf 0.10MB 5_Klauzula_informacyjna_RODO
5_Klauzula_informacyjna_RODO.pdf 0.32MB
- Pierwsza publikacja:
- 20.06.2024 13:17 Hetmaniak Sławomir
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Redakcja BIP
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Dostawa krzeseł biurowych ergonomicznych do Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy. | 4.0 | 05.07.2024 13:24 Łukasz Marchwant |
Dostawa krzeseł biurowych ergonomicznych do Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy. | 3.0 | 03.07.2024 14:06 Łukasz Marchwant |
Dostawa krzeseł biurowych ergonomicznych do Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy. | 2.0 | 26.06.2024 10:36 Łukasz Marchwant |
Dostawa krzeseł biurowych ergonomicznych do Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy. | 1.0 | 20.06.2024 13:17 Hetmaniak Sławomir |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP