W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dostawa krzeseł biurowych ergonomicznych do Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy.

20.06.2024

Postępowanie unieważnione

O G Ł O S Z E N I E

o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych

 

Zamawiający:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy

 

Przedmiot zamówienia:

Dostawa krzeseł biurowych ergonomicznych do Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy.

 

Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, tel. 52 323 45 00, fax: 52 323 45 04 lub osobiście dostarczyć na w/w adres: budynek A, parter, pok. 14 – Punkt kancelaryjny; lub drogą elektroniczną na adres e-mail: dwalczak@gddkia.gov.pl do dnia 01.07.2024 r. do godziny 10:00.

 

Osoba prowadząca sprawę:

Dawid Walczak, tel. 52 32 34 555

 

Termin realizacji zamówienia:

do 90 dni od dnia podpisania umowy

 

Warunki płatności:

Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, uznaje się dzień wydania polecenia przelewu bankowego.

 

Inne dane:

1) Kryterium oceny – cena 100%.

2) Cenę oferty brutto stanowi łączny koszt wykonania przedmiotu zamówienia. Wartość ta obejmuje wszystkie koszty, jakie Zamawiający poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

3) W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy kosztów kalkulacyjnych (w tym podatki) oraz rabaty i upusty, których Wykonawca zamierza udzielić. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych innych opłat z tytułu realizacji zamówienia.

4) Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w kalkulacji kosztów obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.

5) Stawki będące podstawą wyliczenia ceny oferty powinny być określone jednoznacznie. Nie dopuszcza się stawek warunkowych.

6) Każdy z Wykonawców ma prawo złożyć jedną ofertę.

7) Zamawiający w celu wyboru oferty dokona oceny ofert według kryteriów oceny ofert, następnie zbada, czy oferta oceniona najkorzystniej spełnia wymagania Zamawiającego. W przypadku odrzucenia oferty ocenianej jako najkorzystniejsza Zamawiający powtórzy procedurę oceny dla kolejnej oferty w rankingu.

8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia Wymaganych dokumentów oraz złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty w wyznaczonym terminie.

9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, gdy jest niezgodna z treścią ogłoszenia, nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz gdy jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

10)Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.

11)Po wyborze oferty Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy w miejscu oraz terminie wskazanym przez Zamawiającego.

12)Zamawiający prosi o zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO stanowiącą załącznik nr 5.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentu potwierdzającego uprawnienia niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia. Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym – załącznik nr 2.

Do Formularza ofertowego należy załączyć wypełniony Formularz cenowy, którego wzór stanowi załącznik nr 3.

Zamawiający wymaga odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie w terminie do dnia 01.07.2024 r. do godziny 10:00. Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem poniżej 130.000,00 PLN (netto). (poniżej 130.000,00 PLN (netto) lub wyłączonym spod stosowania ustawy Pzp)

Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.

Materiały

Zawiadomienie o unieważnieniu
Zawiadomienie​_o​_unieważnieniu.pdf 0.10MB
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Informacja​_z​_otwarcia​_ofert.pdf 0.09MB
Pytania 1 z 25.06.2024
Pytania​_1​_z​_25062024.pdf 0.09MB
0​_Ogłoszenie
0​_Ogłoszenie.pdf 0.07MB
1​_Opis​_Przedmiotu​_Zamówienia
1​_Opis​_Przedmiotu​_Zamówienia.docx 0.03MB
2​_Formularz​_ofertowy
2​_Formularz​_ofertowy.docx 0.02MB
3​_Formularz​_cenowy
3​_Formularz​_cenowy.xlsx 0.01MB
4​_projekt​_umowy
4​_projekt​_umowy.pdf 0.10MB
5​_Klauzula​_informacyjna​_RODO
5​_Klauzula​_informacyjna​_RODO.pdf 0.32MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
20.06.2024 13:17 Hetmaniak Sławomir
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostawa krzeseł biurowych ergonomicznych do Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy. 4.0 05.07.2024 13:24 Łukasz Marchwant
Dostawa krzeseł biurowych ergonomicznych do Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy. 3.0 03.07.2024 14:06 Łukasz Marchwant
Dostawa krzeseł biurowych ergonomicznych do Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy. 2.0 26.06.2024 10:36 Łukasz Marchwant
Dostawa krzeseł biurowych ergonomicznych do Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy. 1.0 20.06.2024 13:17 Hetmaniak Sławomir

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}