Dzierżawa pojemników i wywóz odpadów komunalnych z posesji administrowanych przez GDDKiA Rejonu w Świeciu
11.10.2024
Zamówienie rozstrzygnięte
OGŁOSZENIE o II zamówieniu wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych
Zamawiający:
GDDKiA Oddział w Bydgoszczy Rejon w Świeciu ul. Jesionowa 2A; 86-100 Świecie
Przedmiot zamówienia:
Dzierżawa pojemników i wywóz odpadów komunalnych z posesji administrowanych przez GDDKiA Rejonu w Świeciu:
- Siedziba Rejonu w Świeciu ul. Jesionowa 2A
- Siedziba Obwodu Drogowego w Świeciu – Przechowie ul. Łąkowa 1
- Ośrodek wypoczynkowy w Tleniu ul. Topolowa 16
Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:
- GDDKiA Rejon w Świeciu, ul. Jesionowa 2A, 86-100 Świecie
- e-mail: rdk_swiecie@gddkia.gov.pl
za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście do dnia 22.10.2024 r.
Osoba prowadząca sprawę: Łukasz Suchodolski tel. 52 33 24 493, kom. 698 629 741.
Termin realizacji zamówienia:
Rozpoczęcie: od dnia 02 listopada 2024 r.
Zakończenie: do dnia 31 października 2027 r.
Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze nastąpi
w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, w którym Zamawiający wydał swojemu bankowi dyspozycję polecenia przelewu pieniędzy na konto Wykonawcy.
Warunki udziału w postępowaniu:
Wykonawca będzie dysponował pojazdem specjalistycznym do wywozu nieczystości stałych.
Wykonawca będzie posiadał aktualny dokument potwierdzający wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych w gminie – odpowiednio: miasto i gmina Świecie, gmina Osie oraz wskaże numer rejestrowy w Bazie Danych o Odpadach – BDO).
Inne dane:
- Zakres zamówienia określono szczegółowo w Opisie przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie jednej usługi wg miejsca jej wykonywania (podział wg Formularzy ofertowych).
- Do oferty należy załaczyć dokument potwierdzający wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych w gminie – odpowiednio: miasto i gmina Świecie, gmina Osie.
- Wykonawca jest związany ofertą przez 45 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z dniem 22.10.2024 r.
- Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty/ofert (odpowiednio do miejsca wykonywania usług) Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium „cena”.
- Ilość punktów w ww. kryterium zostanie obliczona odpowiednio dla ofert wg miejsca realizacji usług wg następującego wzoru:
C = Cmin/Co x 100 pkt
gdzie: Cmin – cena brutto oferty najtańszej
Co – cena brutto oferty ocenianej
- Zamawiający poprawi oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe w ofercie bezzwłocznie informując o tym Wykonawcę. Wykonawca zaakceptuje na piśmie zmienioną wartość oferty. Poprawki rachunkowe nie dotyczą ilości obmiarowych i zaoferowanych cen jednostkowych.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty w przypadku:
- gdy będzie ona niezgodna z treścią ogłoszenia,
- gdy będzie zawierała rażąco niską cenę,
- gdy Wykonawca nie zaakceptuje zmian ceny wynikającej z poprawy oczywistych omyłek rachunkowych.
- Na usługi objęte zamówieniem zostanie zawarta umowa.
Niniejsze zamówienie jest wyłączone spod stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) na podstawie art. 4 ust. 8.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn
na każdym etapie postępowania.
Ofertę/oferty należy przesłać na załączonych drukach.
Ofertę stanowią niżej wymienione dokumenty:
- Wypełniony Formularz ofertowy nr 1,
- Wypełniony Formularz cenowy – załącznik do Formularza ofertowego nr 1,
- Wypełniony Formularz ofertowy nr 2,
- Wypełniony Formularz cenowy – załącznik do Formularza ofertowego nr 2,
- Kopie wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych w gminie – odpowiednio: miasto i gmina Świecie, gmina Osie.
Zamawiający wymaga odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie w terminie do dnia 22.10.2024 r.
Materiały
Informacja o rozstrzygnięciu zamówieniaInformacja_o_rozstrzygnięciu_zamówienia.pdf 0.08MB Ogłoszenie o zamówieniu
Ogłoszenie_o_zamówieniu.pdf 0.07MB Zał. 1 Opis przedmiotu zamówienia
Zał_1_Opis_przedmiotu_zamówienia_14_10.pdf 0.06MB zał. 2 Formularz ofertowy nr 1
zał_2_Formularz_ofertowy_nr_1_14_10.pdf 0.06MB Zał. 2.1 Formularz cenowy
Zał_21_Formularz_cenowy_14_10.pdf 0.10MB zał. 3 Formularz ofertowy nr 2
zał_3_Formularz_ofertowy_nr_2_14_10.pdf 0.06MB Zał. 3.1 Formularz cenowy
Zał_31_Formularz_cenowy_14_10.pdf 0.08MB Zał. 4 Projekt umowy
Zał_4_Projekt_umowy_14_10.pdf 0.08MB Zał. 5 Klauzula RODO
Zał_5_Klauzula_RODO.pdf 0.17MB Formularze edytowalne
Formularze_edytowalne_14_10.zip 0.05MB
- Pierwsza publikacja:
- 11.10.2024 16:32 Łukasz Marchwant
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Redakcja BIP
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Dzierżawa pojemników i wywóz odpadów komunalnych z posesji administrowanych przez GDDKiA Rejonu w Świeciu | 3.0 | 05.11.2024 11:39 Łukasz Marchwant |
Dzierżawa pojemników i wywóz odpadów komunalnych z posesji administrowanych przez GDDKiA Rejonu w Świeciu | 2.0 | 14.10.2024 10:30 Łukasz Marchwant |
Dzierżawa pojemników i wywóz odpadów komunalnych z posesji administrowanych przez GDDKiA Rejonu w Świeciu | 1.0 | 11.10.2024 16:32 Łukasz Marchwant |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP