W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Monitoring - kontrola skuteczności zastosowanych działań kompensacyjnych na odcinku 1 i 5 drogi ekspresowej S5 z podziałem na zadania

07.06.2024

Postępowanie unieważnione

OGŁOSZENIE o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych

Zamawiający:

Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad 
Prowadzący postępowanie: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W BYDGOSZCZY
ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz
tel.: 52 323-45-00, fax: 52 323-45-04

Przedmiot zamówienia:

Monitoring - kontrola skuteczności zastosowanych działań kompensacyjnych na odcinku 1 i 5 drogi ekspresowej S5 z podziałem na zadania:
Zadanie 1. Monitoring stanu zachowania siedlisk przyrodniczych objętych działaniami na odc. 1 i 5 S5.
Zadanie 2. Monitoring skuteczności zastosowanych działań kompensacyjnych w zakresie metaplantacji sasanki łąkowej i pszeńca różowego na odc.1 S5.
Zadanie 3. Kontrola stanu zachowania populacji gatunków chronionych roślin (groszek błotny, jodłówka pospolita, kocanki piaskowe, starodub łąkowy) na odc.5 S5.

Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:

GDDKiA Oddział w Bydgoszczy, sekretariat ul. Fordońska 6, 85-085 lub e-mail: 
sekretariatbydgoszcz@gddkia.gov.pl
mkozinska@gddkia.gov.pl
do dnia 17.06.2024 r., do godziny 10.00

Osoba prowadząca sprawę: Marta Kozińska, tel. (52) 323-45-54

Termin realizacji zamówienia: 15.11.2024 r.

Warunki płatności:

Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

Inne dane:

  • Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena 100%;
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentu potwierdzającego uprawnienia niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia.
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
  • Materiały dotyczące zakresu prac:

- Opis przedmiotu zamówienia,
- Projekt umowy.

Warunki udziału w postępowaniu:
1. Doświadczenie Wykonawcy.
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 opracowań w zakresie monitoringu siedlisk przyrodniczych.

2. Potencjał kadrowy.
Zamawiający wymaga, aby monitoring siedlisk wykonywany był przez zespół co najmniej dwuosobowy, w tym jeden z członków zespołu jest kierownikiem zespołu.
Osoby wchodzące w skład zespołu wykonującego monitoring (specjaliści) muszą:

  • Posiadać wykształcenie co najmniej wyższe kierunkowe (biologia- wskazana specjalizacja z botaniki, ochrona środowiska, leśnictwo lub ogrodnictwo –wskazana specjalizacja z botaniki- dopuszcza się ukończenie kierunkowych studiów podyplomowych)
  • Wykazać się uczestnictwem w przygotowaniu co najmniej dwóch opracowań w zakresie monitoringu siedlisk przyrodniczych (minimum 1 specjalista) lub są autorami albo współautorami (minimum 1 specjalista) co najmniej dwóch publikacji naukowych z zakresu obejmującego monitoring siedlisk.

Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto

Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.

Materiały

OGŁOSZENIE
ZAMÓWIENIA​_do​_130​_tys​_-​_OGŁOSZENIE​_monitoring​_na​_odc​_1​_i​_5​_S5.pdf 0.14MB
OPZ
S5​_odc1​_i​_5​_OPZ.pdf 1.13MB
Formularz ofertowy
S5​_odc1​_i​_5​_MS​_Formularz​_ofertowy.docx 0.02MB
Formularz DOŚWIADCZENIE
S5​_odc1​_​_5​_MS​_Formularz​_DOŚWIADCZENIE.docx 0.02MB
Formularz POTENCJAŁ KADROWY
S5​_odc​_1​_i​_5​_MS​_Formularz​_POTENCJAŁ​_KADROWY.docx 0.02MB
Projekt umowy
S5​_odc1​_i​_5​_UMOWA​_wzór.pdf 0.59MB
Klauzula - zamówienia poniżej 130 tys. zł
Klauzula​_-​_zamówienia​_poniżej​_130​_tys​_zł.pdf 0.45MB
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Zawiadomienie​_o​_unieważnieniu​_postępowania.pdf 0.09MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.06.2024 15:35 Łukasz Marchwant
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Monitoring - kontrola skuteczności zastosowanych działań kompensacyjnych na odcinku 1 i 5 drogi ekspresowej S5 z podziałem na zadania 3.0 25.06.2024 10:15 Łukasz Marchwant
Monitoring - kontrola skuteczności zastosowanych działań kompensacyjnych na odcinku 1 i 5 drogi ekspresowej S5 z podziałem na zadania 2.0 11.06.2024 09:25 Hetmaniak Sławomir
Monitoring - kontrola skuteczności zastosowanych działań kompensacyjnych na odcinku 1 i 5 drogi ekspresowej S5 z podziałem na zadania 1.0 07.06.2024 15:35 Łukasz Marchwant

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}