W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Monitoring – kontrola wykorzystania przez płazy siedlisk zastępczych (skompensowanych) na odcinku 2 drogi S5

27.05.2024

Zamówienie rozstrzygnięte

OGŁOSZENIE o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych

Zamawiający:

Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad

Prowadzący postępowanie: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W BYDGOSZCZY
ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz
tel.: 52 323-45-00, fax: 52 323-45-04

Przedmiot zamówienia:

Monitoring – kontrola wykorzystania przez płazy siedlisk zastępczych (skompensowanych) na odcinku 2 drogi S5.

Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:
GDDKiA Oddział w Bydgoszczy, sekretariat ul. Fordońska 6, 85-085 lub na adresy e-mail:
sekretariatbydgoszcz@gddkia.gov.pl
mkozinska@gddkia.gov.pl
do dnia 06.06.2024 r. 04.06.2024 r. do godziny 10.00

Osoba prowadząca sprawę: Marta Kozińska, tel. (52) 323-45-54

Termin realizacji zamówienia: 30.11.2024 r.

Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

Inne dane:

  •  Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena 100%;
  •  Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentu potwierdzającego uprawnienia niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia.
  •  Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
  •  Materiały dotyczące zakresu prac: 
    •  Opis przedmiotu zamówienia,
    •  Projekt umowy.

Warunki udziału w postępowaniu:
1. Doświadczenie wykonawcy:
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 badań herpetofauny prowadzonych przez cały okres aktywności płazów.

Formularz DOŚWIADCZENIE z oświadczeniem o spełnieniu w/w warunku należy dosłać wraz z referencjami razem z formularzem ofertowym.

2. Potencjał kadrowy
Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę dysponowania potencjałem kadrowym poprzez wskazanie osób, które spełniają poniższe wymagania:
a) specjalista z zakresu botaniki:

  • wymagana liczba osób – 1
  • osoba proponowana do pełnienia niniejszej funkcji powinna posiadać wykształcenie
  • co najmniej wyższe kierunkowe (biologia- wskazana specjalizacja z botaniki, ochrona środowiska, leśnictwo lub ogrodnictwo – dopuszcza się ukończenie kierunkowych studiów dyplomowych)
  • kwalifikacje i doświadczenie zawodowe - minimalne doświadczenie: wykonał przynajmniej 1 opracowanie dot. inwentaryzacji zieleni lub monitoringu zieleni.

b) Specjalisty z zakresu herpetologii:

  • wymagana liczba osób – 1
  • wymagane wykształcenie: wykształcenie wyższe kierunkowe: biologia, zoologia lub ochrona środowiska - dopuszcza się ukończenie kierunkowych studiów dyplomowych)
  • minimalne doświadczenie: wykonał lub brał udział w wykonaniu co najmniej:

- 1 inwentaryzacji herpetofauny lub monitoringu herpetofauny lub
- 1 opracowania z dziedziny herpetologii w ramach raportu o oddziaływaniu na środowisku, ekspertyzy (w zakresie herpetologii) lub pracy naukowej z tej dziedziny.

Zamawiający dopuszcza łączenia w/w funkcji przez jedną osobę pod warunkiem wykazania się przez tę osobę doświadczeniem wymaganym zarówno dla specjalisty z zakresu botaniki jak i specjalisty z zakresu herpetologii.

Formularz POTENCJAŁ KADROWY ze wskazanymi osobami legitymującymi się wymaganymi kwalifikacjami i doświadczeniem należy dosłać razem z  formularzem ofertowym.

Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto

Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.

Materiały

NFORMACJA O ZMIANIE WYMAGAŃ I TERMINU SKŁADANIA OFERT
INFORMACJA​_O​_ZMIANIE​_WYMAGAŃ​_I​_TERMINU​_SKŁADANIA​_OFERT.pdf 0.09MB
OGŁOSZENIE
S502​_MZ​_OGŁOSZENIE.pdf 0.14MB
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
S502​_MZ​_OPIS​_PRZEDMIOTU​_ZAMÓWIENIA.pdf 0.43MB
Formulrza ofertowy
S502​_MZ​_Formulrza​_ofertowy.docx 0.02MB
POTENCJAŁ KADROWY
S502​_MZ​_Formularz​_POTENCJAŁ​_KADROWY.docx 0.02MB
DOŚWIADCZENIE
S502​_MZ​_Formularz​_DOŚWIADCZENIE.docx 0.02MB
WZÓR UMOWY
S502​_MZ​_WZÓR​_UMOWY.pdf 0.57MB
Klauzula​_informacyjna​_RODO
5​_Klauzula​_informacyjna​_RODO​_-​_załącznik​_nr​_5.pdf 0.32MB
Informacja o udzieleniu zamówienia
Informacja​_o​_udzieleniu​_zamówienia.pdf 0.10MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
27.05.2024 11:40 Łukasz Marchwant
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Monitoring – kontrola wykorzystania przez płazy siedlisk zastępczych (skompensowanych) na odcinku 2 drogi S5 4.0 24.06.2024 10:28 Łukasz Marchwant
Monitoring – kontrola wykorzystania przez płazy siedlisk zastępczych (skompensowanych) na odcinku 2 drogi S5 3.0 21.06.2024 11:09 Hetmaniak Sławomir
Monitoring – kontrola wykorzystania przez płazy siedlisk zastępczych (skompensowanych) na odcinku 2 drogi S5 2.0 29.05.2024 14:52 Łukasz Marchwant
Monitoring – kontrola wykorzystania przez płazy siedlisk zastępczych (skompensowanych) na odcinku 2 drogi S5 1.0 27.05.2024 11:40 Łukasz Marchwant

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}