W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Naprawa urządzeń wielofunkcyjnych

13.06.2022


Zamawiający:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie
ul. Bohaterów Warszawy 33, 70 -340 Szczecin
NIP: 8522353687


Przedmiot zamówienia: Naprawa urządzeń wielofunkcyjnych xerox altalink C8045


Ofertę należy przesłać na adres: gmazurowski@gddkia.gov.pl do dnia 21.06.2022r. do godz.12.00


Osoba prowadząca sprawę: Grzegorz Mazurowski, tel. 914325306
Termin realizacji zamówienia: do 4 tygodni od daty podpisania umowy
Warunki płatności:
Wynagrodzenie płatne będzie po dostawie i odbiorze aparatów, w terminie do 14 dni od daty dostarczenia faktury.
Za datę realizacji płatności uważa się datę, w którym Zamawiający wydał swojemu bankowi dyspozycję polecenia przelewu pieniędzy na konto Wykonawcy.
Inne dane:
Kryterium oceny ofert: najniższa cena


Zakres zamówienia:
Zgodnie z opisem przedmiotu zamowienia
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentu potwierdzającego uprawnienia niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia lub z części zamówienia bez podania
przyczyny.
Oferty należy przesłać na załączonym formularzu.
Wartość niniejszego zamówienie jest: poniżej 130.000,00 PLN (netto)


Załączniki:
1. Opis przedmiot zamówienia – załącznik nr 1
2. Formularz ofertowy – załącznik nr 2
3. Formularz cenowy – załącznik nr 3
4. Wzór umowy
5. Zasady przetwarzania danych osobowych przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i
Autostrad w związku z realizacją zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130.000,00
PLN (netto)
6. Ogłoszenie

Pełna treść ogłoszenia, warunki udziału w postepowaniu, opis przedmiotu zamówienia oraz formularze cenowe i ofertowe itp. znajdują się poniżej w zakładce "Materiały" do pobrania. 

Materiały

Wzór​_umowy
Wzór​_umowy.pdf 0.19MB
Opis​_przedmiotu​_zamówienia​_-​_zał​_nr​_1
Opis​_przedmiotu​_zamówienia​_-​_zał​_nr​_1.pdf 0.49MB
Opis​_przedmiotu​_zamówienia​_-​_zał​_nr​_1
Opis​_przedmiotu​_zamówienia​_-​_zał​_nr​_1.docx 0.03MB
Ogłoszenie
Ogłoszenie.pdf 0.17MB
Klauzula​_informacyjna​_RODO
Klauzula​_informacyjna​_RODO.pdf 0.32MB
Formularz​_ofertowy​_-​_zał​_nr​_2
Formularz​_ofertowy​_-​_zał​_nr​_2.docx 0.02MB
Formularz​_cenowy​_-​_zał​_nr​_3
Formularz​_cenowy​_-​_zał​_nr​_3.xlsx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.06.2022 08:11 Gajewska Sylwia
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Sylwia Gajewska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Naprawa urządzeń wielofunkcyjnych 1.0 13.06.2022 08:11 Gajewska Sylwia

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}