Obsługa obiektu socjalnego
20.05.2022
Termin składania ofert: do dnia 30.05.2022 r. do godz. 9:00
Przedmiot zamówienia:
Obsługa administracyjno - gospodarcza Obiektów Socjalnych, Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku z podziałem na 2 części zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje obsługę administracyjno – gospodarczą związaną z funkcjonowaniem Obiektów Socjalnych w sezonie wakacyjnym, szczegółowo opisanym w Opisie Przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część Nr 1 - Obsługa administracyjno - gospodarcza Bazy Socjalnej Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku w m. Szarlota k. Kościerzyny w dniach od 30.05.2022 r. do 01.10.2022 r. – Osoba pierwsza”
Część nr 2 – Obsługa administracyjno - gospodarcza Bazy Socjalnej Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku w m. Szarlota k. Kościerzyny w dniach od 30.05.2022 r. do 01.10.2022 r. – Osoba druga”
Formularz ofertowy wraz z formularzem cenowym należy przesyłać na adres: GDDKiA Oddział w Gdańsku, sekretariat ul. Subisława 5, 80 - 354 Gdańsk lub igzella@gddkia.gov.pl do dnia 30.05.2022 r. do godz. 9:00
Osoba prowadząca sprawę: Izabela Gzella , nr tel. (58) 511-24-73
Materiały
Ogłoszenie o zamówieniuOgłoszenie_o_zamówieniu.pdf 0.09MB Formularz ofertowy cz. nr 1
Formularz_ofertowy_cz_nr_1.pdf 0.27MB Formularz cenowy cz. nr 1 umowa - zlecenie
Formularz_cenowy_cz_nr_1_umowa_-_zlecenie.pdf 0.29MB Formularz cenowy cz. nr 1 działalność gospodarcza
Formularz_cenowy_cz_nr_1_działalność_gospodarcza.pdf 0.29MB Formularz ofertowy cz. nr 2
Formularz_ofertowy_cz_nr_2.pdf 0.27MB Formularz cenowy cz. nr 2 umowa - zlecenie
Formularz_cenowy_cz_nr_2_umowa_-_zlecenie.pdf 0.29MB Formularz cenowy cz. nr 2 działalność gospodarcza
Formularz_cenowy_cz_nr_2_działalność_gospodarcza.pdf 0.29MB Opis przedmiotu zamówienia
Opis_Przedmiotu_Zamówienia_cz_nr_1_i_2.pdf 0.43MB Projektowane postanowienia umowy - zlecenia cz.1,2
Projektowane_postanowienia_umowy-zlecenia_cz_1,2.pdf 0.15MB Projektowane postanowienia umowy - działalność gospodarcza cz. 1,2
Projektowane_postanowienia_umowy_-_działalność_gospodarcza_cz_1,2.pdf 0.43MB Wzór umowy o powierzenie przetwarzania danych osobowych
Wzór_umowy_o_powierzenie_przetwarzania_danych_osobowych.pdf 0.15MB Klauzula informacyjna RODO
Klauzula_informacyjna_RODO.pdf 0.32MB Odpowiedzi na pytania
Odpowiedzi_na_pytania.pdf 0.11MB Aktualny Opis przedmiotu zamówienia
Opis_Przedmiotu_Zamówienia_cz_nr_1_i_2_po_zmianie.pdf 0.43MB Informacja o udzieleniu zamówienia cz. 1
Informacja_o_udzieleniu_zamówienia_cz1.pdf 0.10MB Informacja o udzieleniu zamówienia cz. 2
Informacja_o_udzieleniu_zamówienia_cz2.pdf 0.10MB
- Pierwsza publikacja:
- 20.05.2022 12:59 Włodarczyk Karolina
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Redakcja BIP
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Obsługa obiektu socjalnego | 4.0 | 11.07.2022 11:50 Włodarczyk Karolina |
Obsługa obiektu socjalnego | 3.0 | 13.06.2022 10:20 Włodarczyk Karolina |
Obsługa obiektu socjalnego | 2.0 | 24.05.2022 15:43 Włodarczyk Karolina |
Obsługa obiektu socjalnego | 1.0 | 20.05.2022 12:59 Włodarczyk Karolina |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP