W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Obsługa obiektu socjalnego

20.05.2022

Termin składania ofert: do dnia 30.05.2022 r. do godz. 9:00

Przedmiot zamówienia:

Obsługa administracyjno - gospodarcza Obiektów Socjalnych, Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku z podziałem na 2 części zamówienia.

Przedmiot zamówienia obejmuje obsługę administracyjno – gospodarczą związaną z funkcjonowaniem Obiektów Socjalnych w sezonie wakacyjnym, szczegółowo opisanym w Opisie Przedmiotu zamówienia.

Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:

Część Nr 1 - Obsługa administracyjno - gospodarcza Bazy Socjalnej Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku w m. Szarlota k. Kościerzyny w dniach od 30.05.2022 r. do 01.10.2022 r. – Osoba pierwsza”

Część nr 2 – Obsługa administracyjno - gospodarcza Bazy Socjalnej Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku w m. Szarlota k. Kościerzyny w dniach od 30.05.2022 r. do 01.10.2022 r. – Osoba druga”

Formularz ofertowy wraz z formularzem cenowym należy przesyłać na adres: GDDKiA Oddział w Gdańsku, sekretariat ul. Subisława 5, 80 - 354 Gdańsk lub igzella@gddkia.gov.pl do dnia 30.05.2022 r. do godz. 9:00

Osoba prowadząca sprawę: Izabela Gzella , nr tel. (58) 511-24-73

Materiały

Ogłoszenie o zamówieniu
Ogłoszenie​_o​_zamówieniu.pdf 0.09MB
Formularz ofertowy cz. nr 1
Formularz​_ofertowy​_cz​_nr​_1.pdf 0.27MB
Formularz cenowy cz. nr 1 umowa - zlecenie
Formularz​_cenowy​_cz​_nr​_1​_umowa​_-​_zlecenie.pdf 0.29MB
Formularz cenowy cz. nr 1 działalność gospodarcza
Formularz​_cenowy​_cz​_nr​_1​_działalność​_gospodarcza.pdf 0.29MB
Formularz ofertowy cz. nr 2
Formularz​_ofertowy​_cz​_nr​_2.pdf 0.27MB
Formularz cenowy cz. nr 2 umowa - zlecenie
Formularz​_cenowy​_cz​_nr​_2​_umowa​_-​_zlecenie.pdf 0.29MB
Formularz cenowy cz. nr 2 działalność gospodarcza
Formularz​_cenowy​_cz​_nr​_2​_działalność​_gospodarcza.pdf 0.29MB
Opis przedmiotu zamówienia
Opis​_Przedmiotu​_Zamówienia​_cz​_nr​_1​_i​_2.pdf 0.43MB
Projektowane postanowienia umowy - zlecenia cz.1,2
Projektowane​_postanowienia​_umowy-zlecenia​_cz​_1,2.pdf 0.15MB
Projektowane postanowienia umowy - działalność gospodarcza cz. 1,2
Projektowane​_postanowienia​_umowy​_-​_działalność​_gospodarcza​_cz​_1,2.pdf 0.43MB
Wzór umowy o powierzenie przetwarzania danych osobowych
Wzór​_umowy​_o​_powierzenie​_przetwarzania​_danych​_osobowych.pdf 0.15MB
Klauzula informacyjna RODO
Klauzula​_informacyjna​_RODO.pdf 0.32MB
Odpowiedzi na pytania
Odpowiedzi​_na​_pytania.pdf 0.11MB
Aktualny Opis przedmiotu zamówienia
Opis​_Przedmiotu​_Zamówienia​_cz​_nr​_1​_i​_2​_po​_zmianie.pdf 0.43MB
Informacja o udzieleniu zamówienia cz. 1
Informacja​_o​_udzieleniu​_zamówienia​_cz1.pdf 0.10MB
Informacja o udzieleniu zamówienia cz. 2
Informacja​_o​_udzieleniu​_zamówienia​_cz2.pdf 0.10MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
20.05.2022 12:59 Włodarczyk Karolina
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Obsługa obiektu socjalnego 4.0 11.07.2022 11:50 Włodarczyk Karolina
Obsługa obiektu socjalnego 3.0 13.06.2022 10:20 Włodarczyk Karolina
Obsługa obiektu socjalnego 2.0 24.05.2022 15:43 Włodarczyk Karolina
Obsługa obiektu socjalnego 1.0 20.05.2022 12:59 Włodarczyk Karolina

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}