Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK 16 na odc. Dolna Grupa – Nowe Jankowice, DK 55 na odc. Dusocin – Stolno, DK 91 na odc. Bochlin – Nowe Marzy i w m. Stolno”
31.03.2023
Zamówienie rozstrzygnięte
OGŁOSZENIE o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych
Zamawiający:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz
Przedmiot zamówienia:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK 16 na odc. Dolna Grupa – Nowe Jankowice, DK 55 na odc.
Dusocin – Stolno, DK 91 na odc. Bochlin – Nowe Marzy i w m. Stolno”
Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:
GDDKiA w Bydgoszczy Rejon w Toruniu, sekretariat ul. Polna 113, 87-100 Toruń
lub e-mail rdk_torun@gddkia.gov.pl do dnia 12.04.2023 r.
Osoba prowadząca sprawę: Agnieszka Tupalska tel. 56 658 40 60
Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia odbioru ostatecznego robót od Wykonawcy robót (szacunkowy termin realizacji robót
- 3 miesiące od daty zawarcia umowy z wykonawcą robót, odbiory – 1 miesiąc).
Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Inne dane:
1. Zakres zamówienia został określony w Opis Przedmiotu Zamówienia.
2. Jedynym kryterium oceny złożonych ofert będzie cena.
Kryterium „cena” [C] będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, przedstawionej w Formularzu ofertowym.
Ofercie o najniższej cenie, Zamawiający przyzna 100 punktów, a każdej nastepnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
C= Cmin/Co x 100 pkt. , gdzie:
Cmin – najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)
Co – cena brutto badanej oferty (zł)
3. Ofertę należy złożyć na załączonm druku: Formularz Ofertowy.
Do „Oferty” Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań wymienionych w Opisie Przedmiotu Zamówienia (pkt.3. Warunki udziału
w postępowaniu).
4. Zamawiający poprawi oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, o których bezzwłocznie powiadomi Wykonawcę.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zamówienia na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny.
Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto
Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.
Materiały
INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIAInformacja_o_udzieleniu_zamówienia_Świecie.pdf 0.08MB OGŁOSZENIE nadzór PPPP1 Świecie
OGŁOSZENIE_nadzór_PPPP1_Świecie.pdf 0.06MB OPZ - załącznik nr 1 Świecie
OPZ_-_załącznik_nr_1_Świecie.pdf 0.21MB Projekt Umowy - załącznik nr 2 Świecie
Projekt_Umowy_-_załącznik_nr_2_Świecie_.pdf 0.12MB Formularz ofertowy - załącznik nr 3
Formularz_ofertowy_-_załącznik_nr_3.docx 0.02MB Formularz cenowy - załącznik nr 3a
Formularz_cenowy_-_załącznik_nr_3a.docx 0.02MB Warunki udziału - załącznik nr 4
Warunki_udziału_-_załącznik_nr_4.docx 0.02MB Dokumentacja projektowa Nadzór PPPP1 Świecie - projekt 1
Dok_proj_1.zip 4.73MB Dokumentacja projektowa Nadzór PPPP1 Świecie - projekt 2.1
Dok_proj_2_partszip.001 200.00MB Dokumentacja projektowa Nadzór PPPP1 Świecie - projekt 2.2
Dok_proj_2_partszip.002 200.00MB Dokumentacja projektowa Nadzór PPPP1 Świecie - projekt 2.3
Dok_proj_2_partszip.003 120.67MB Dokumentacja projektowa Nadzór PPPP1 Świecie - projekt 3.1
Dok_proj_3_partszip.001 200.00MB Dokumentacja projektowa Nadzór PPPP1 Świecie - projekt 3.2
Dok_proj_3_partszip.002 200.00MB Dokumentacja projektowa Nadzór PPPP1 Świecie - projekt 3.3
Dok_proj_3_partszip.003 137.32MB Dokumentacja projektowa Nadzór PPPP1 Świecie - projekt 4
Dok_proj_4_lok20.zip 74.15MB
- Pierwsza publikacja:
- 31.03.2023 15:02 Łukasz Marchwant
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Redakcja BIP
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK 16 na odc. Dolna Grupa – Nowe Jankowice, DK 55 na odc. Dusocin – Stolno, DK 91 na odc. Bochlin – Nowe Marzy i w m. Stolno” | 3.0 | 04.05.2023 13:25 Łukasz Marchwant |
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK 16 na odc. Dolna Grupa – Nowe Jankowice, DK 55 na odc. Dusocin – Stolno, DK 91 na odc. Bochlin – Nowe Marzy i w m. Stolno” | 2.0 | 03.04.2023 09:19 Łukasz Marchwant |
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK 16 na odc. Dolna Grupa – Nowe Jankowice, DK 55 na odc. Dusocin – Stolno, DK 91 na odc. Bochlin – Nowe Marzy i w m. Stolno” | 1.0 | 31.03.2023 15:02 Łukasz Marchwant |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP