Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Informacje sektora publicznego mogą być wykorzystywane w każdym dowolnym celu (tak niekomercyjnym, jak i zarobkowym), innym niż pierwotny publiczny cel, dla którego informacja została wytworzona, np. w produktach, usługach czy aplikacjach, przez przedsiębiorców, organizację pozarządową czy każdą zainteresowaną osobę.
Informacje te są udostępniane w systemie teleinformatycznym, a w szczególności
na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej lub w centralnym repozytorium informacji publicznej lub w inny sposób oraz przekazywane na wniosek
o ponowne wykorzystanie.
Wniosek możesz:
- przesłać listownie na adres korespondencyjny Centrali GDDKiA lub Oddziału GDDKiA,
- doręczyć osobiście do siedziby Centrali GDDKiA lub Oddziału GDDKiA,
- przesłać drogą e-mail na adres: kontakt@gddkia.gov.pl lub adres e-mail sekretariatu Oddziału,
- przesłać w formie pisma elektronicznego, za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP.
Adresy skrzynek ePUAP znajdują się w zakładce Kontakt oraz na stronach Oddziałów.
Szczegóły na temat wykorzystania informacji sektora publicznego, w tym warunków takiego wykorzystania, znajdziesz na stronie biznes.gov.pl.
- Pierwsza publikacja:
- 23.11.2021 12:36 Maciej Urbaniak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Redakcja BIP
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego | 1.0 | 23.11.2021 12:36 Maciej Urbaniak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP