Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót dla zadania Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych z podziałem na części Część 1 Na DK 15 na odcinku Brzeźno – Wrocki DK91 w m Ostaszewo Część 2 Na DK 10 w m Lubicz Dolny, DK 15 w m Lipnica, DK 15 w m Brodnica DK 91 w m Kończewice
29.03.2023
Zamówienie rozstrzygnięte
OGŁOSZENIE zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych
Zamawiający:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy
ul. Fordońska 6
85-085 Bydgoszcz
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót dla zadania:
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych z podziałem na części:
Część 1. Na DK 15 na odcinku Brzeźno – Wrocki, DK91w m. Ostaszewo,
Część 2. Na DK 10 w m. Lubicz Dolny, DK 15 w m. Lipnica, DK 15 w m. Brodnica, DK 91 w m. Kończewice.
Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:
GDDKiA w Bydgoszczy, sekretariat ul. ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz
lub e-mail sekretariat_byd@gddkia.gopv.pl do dnia 07.04.2023 r.
Osoba prowadząca sprawę: Dorota Młynarek - Stasiak tel. 52 323-46-02
Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia odbioru ostatecznego robót od Wykonawcy robót (szacunkowy termin realizacji robót
- 5 miesięcy od daty zawarcia umowy z wykonawcą robót, z wyłączeniem okresu zimowego tj. od 16 grudnia 2023 r. do 15 marca 2024 r., odbiory – 1 miesiąc).
Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Załączniki:
1. Opis przedmiotu zamówienia,
2. Projekt Umowy,
3. Formularz Ofertowy,
4. Warunki udziału,
5. Charakterystyka zadania inwestycyjnego.
Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto
Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.
Materiały
ZAWIADOMIENIE O WYNIKACH POSTĘPOWANIAwybór_oferty.pdf 0.11MB ogłoszenie Toruń
ogłosznie_Toruń.pdf 0.09MB OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - załącznik nr 1
OPIS_PRZEDMIOTU_ZAMÓWIENIA_-_załącznik_nr_1.pdf 0.13MB Projekt umowy Toruń załącznik nr 2
PU_Toruń_załącznik_nr_2.pdf 0.13MB Formularz ofertowy - załącznik nr 3
Formularz_ofertowy_-_załącznik_nr_3.docx 0.03MB Warunki udziału - załącznik nr 4
Warunki_udziału_-_załacznik_nr_4.pdf 0.08MB Charakterystyka zadnia inwestycyjnego załącznik nr 5
Charakterystyka_zadnia_inwestycyjnego_załącznik_nr_5.zip 23.69MB
- Pierwsza publikacja:
- 29.03.2023 10:46 Łukasz Marchwant
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Redakcja BIP
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót dla zadania Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych z podziałem na części Część 1 Na DK 15 na odcinku Brzeźno – Wrocki DK91 w m Ostaszewo Część 2 Na DK 10 w m Lubicz Dolny, DK 15 w m Lipnica, DK 15 w m Brodnica DK 91 w m Kończewice | 2.0 | 14.04.2023 07:17 Łukasz Marchwant |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót dla zadania Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych z podziałem na części Część 1 Na DK 15 na odcinku Brzeźno – Wrocki DK91 w m Ostaszewo Część 2 Na DK 10 w m Lubicz Dolny, DK 15 w m Lipnica, DK 15 w m Brodnica DK 91 w m Kończewice | 1.0 | 29.03.2023 10:46 Łukasz Marchwant |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP