Remont pomieszczeń biurowych Obwodu Drogowego w Szczecinku z podziałem na zadania: Zadanie 1 - Malowanie ścian i sufitów. Zadanie 2 – Wymiana paneli. Zadanie 3 – Wymiana oświetlenia, włączników gniazd elektrycznych.
24.05.2022
Nr sprawy: O/SZ.Z-16.2431.8.2022.sb
Zamawiający:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie Rejon w Szczecinku ul. Pilska 30, 78-400 Szczecinek
Przedmiot zamówienia:
Remont pomieszczeń biurowych Obwodu Drogowego w Szczecinku z podziałem na zadania:
Zadanie 1 - Malowanie ścian i sufitów.
Zadanie 2 – Wymiana paneli.
Zadanie 3 – Wymiana oświetlenia, włączników gniazd elektrycznych.
Formularz ofertowy należy przesłać na adres email:rejon.szczecinek@gddkia.gov.pl do 01.06.2022 r. do godz. 10:00.
Osoba prowadząca sprawę: Sylwia Bernatek tel. 94 37 309 60.
Termin realizacji zamówienia: do 8 tygodni od podpisania umowy.
Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze nastąpi w terminie 21 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, w którym Zamawiający wydał swojemu bankowi dyspozycję polecenia przelewu pieniędzy na konto Wykonawcy.
Inne dane:
Kryterium oceny ofert: najniższa cena
Załączniki:
- formularz ofertowy
- opis przedmiotu zamówienia – zał. nr 1
- przedmiar – zał. nr 2
- potwierdzenie dokonania wizji lokalnej – zał. nr 3
- umowa-wzór – zał. nr 4
- Zasady przetwarzania danych osobowych przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad w związku z realizacją zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 PLN (netto)
Warunki udziału w postępowaniu:
- Cena ryczałtowa brutto oferty będzie uwzględniała wszystkie koszty związane
z realizacją usługi zgodnie z OPZ (zał. nr 1) i przedmiarem (zał. nr 2) - Zalecane potwierdzenie dokonania wizji lokalnej w Obwodzie Drogowym w Szczecinku, ul. Pilska 30, 78-400 Szczecinek (zał. nr 3 w dni robocze w godz. 7:30-14:30 po uprzednim kontakcie z osobą prowadzącą sprawę).
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana Umowa (zał. nr 4) w formie pisemnej.
Oferty należy przesłać zgodnie z załączonym formularzem ofertowym.
Zamawiający nie dopuszcza składnia ofert częściowych.
Niniejsze zamówienie jest: poniżej 130.000,00 PLN (netto).
Pełna treść ogłoszenia, warunki udziału w postepowaniu, opis przedmiotu zamówienia oraz formularze cenowe i ofertowe itp. znajdują się poniżej w zakładce "Materiały" do pobrania.
Materiały
OgłoszenieOgłoszenie.pdf 0.70MB Zał_nr_1_-_Opis_przedmiotu_zamówienia
Zał_nr_1_-_Opis_przedmiotu_zamówienia.pdf 1.45MB Zał_nr_2_-_Przedmiar
Zał_nr_2_-_Przedmiar.pdf 1.57MB Formularz_-_ofertowy
Formularz_-_ofertowy.doc 0.05MB Klauzula_-_zamówienia_poniżej_130_tys_zł_i_bez_pzp
Klauzula_-_zamówienia_poniżej_130_tys_zł_i_bez_pzp.pdf 0.32MB Zał_nr_3_-_Potwierdzenie_dokonania_wizji_lokalnej_w_terenie
Zał_nr_3_-_Potwierdzenie_dokonania_wizji_lokalnej_w_terenie.doc 0.03MB Zał_nr_4_-_Umowa_-_wzór
Zał_nr_4_-_Umowa_-_wzór.doc 0.08MB
- Pierwsza publikacja:
- 24.05.2022 07:58 Gajewska Sylwia
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Sylwia Gajewska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Remont pomieszczeń biurowych Obwodu Drogowego w Szczecinku z podziałem na zadania: Zadanie 1 - Malowanie ścian i sufitów. Zadanie 2 – Wymiana paneli. Zadanie 3 – Wymiana oświetlenia, włączników gniazd elektrycznych. | 1.0 | 24.05.2022 07:58 Gajewska Sylwia |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP