S19 Międzyrzec Podl. - Radzyń Podl.
- Nr drogi
- S19
- Nazwa odcinka
- S19 Międzyrzec Podlaski - Radzyń Podlaski
- Długość
- 22,19 km
- Nazwa inwestycji
- Budowa drogi ekspresowej S19 Białystok – Lubartów
- Lata realizacji
- 2024 - 2026
- Program
- Program Budowy Dróg Krajowych na lata 2014-2023 (z perspektywą do 2025 r.)
- System realizacji
- Projektuj i buduj
- Oddział GDDKiA
- przygotowanie - Lublin, realizacja - Kielce
- Koszt realizacji
- 570,7 mln zł
Aktualny etap
Etapy zrealizowane
-
Rozwiń tekst
Przetargi
Projekt i budowa -
Rozwiń tekst
Przygotowanie
Koncepcja programowa- Data podpisania umowy
- 5 grudnia 2017 r.
- Wykonawca
- S.T.I. Polska Sp. z o.o.
Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach- Data złożenia wniosku
- 7 lipca 2011 r.
- Organ wydający
- Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Lublinie
- Data wydania decyzji
- 19 października 2012 r.
Opis inwestycji
Budowa drogi ekspresowej S19 na odcinku od granicy województwa mazowieckiego i lubelskiego do końca II etapu (dobudowa drugiej jezdni) obwodnicy Międzyrzeca Podlaskiego.
Odcinek Międzyrzec Podlaski - Radzyń Podlaski liczyć będzie ok. 22,3 km. Na początkowym fragmencie, o długości ok. 3 km, nowa dwujezdniowa trasa przebiegać będzie w śladzie obecnej drogi krajowej nr 19. Następnie poprowadzona zostanie nowym korytarzem i od zachodniej strony ominie Kąkolewnicę. W ramach inwestycji planowane są dwa węzły drogowe (Kąkolewnica - w okolicach miejscowości Grabowiec oraz Radzyń Podlaski Północ). Ponadto wybudowane zostaną: cztery mosty, jedenaście wiaduktów, sześć przejść dla zwierząt dużych i średnich, dziewięć przepustów z funkcją przejść dla zwierząt małych oraz drogi dojazdowe i lokalne.
Parametry techniczne
klasa drogi: S
liczba jezdni i pasów ruchu: 2x2
szerokość pasa ruchu: 3,50 m
szerokość pasa awaryjnego: 2,50 m
szerokość poboczy: 0,75 – 1,25 m
obciążenie: 11,5 ton/oś