S5 Bydgoszcz Błonie – Szubin Północ
Podstawowe informacje
- Nr drogi
- S5
- Nazwa odcinka
- Bydgoszcz Błonie – Szubin Północ
- Długość
- 9,7 km
- Lata realizacji
- 2020-2021
- System realizacji
- Projektuj i buduj
- Dofinansowano z
- Program Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
- Wartość dofinansowania
- 716 300 886,65 zł
- Kwota dofinansowania jest łączna dla Projektu
- Budowa drogi ekspresowej S5 Białe Błota – Mielno
- Oddział GDDKiA
- Bydgoszcz
Etapy zrealizowane
-
Rozwiń tekst
Realizacja
Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej- Data złożenia wniosku
- 12 sierpnia 2016 r.
- Organ wydający
- Wojewoda kujawsko-pomorski
- Data wydania decyzji
- 24 sierpnia 2017 r.
-
Rozwiń tekst
Przetargi
Projekt i budowa- Data ogłoszenia przetargu
- 1 października 2014 r.
- Data wyboru najkorzystniejszej oferty
- 20 sierpnia 2015 r.
-
Rozwiń tekst
Przygotowanie
Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach- Data złożenia wniosku
- 11 maja 2010 r.
- Organ wydający
- Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Bydgoszczy
- Data wydania decyzji
- 23 lipca 2010 r.
Koncepcja programowa- Data podpisania umowy
- 6 października 2006 r.
- Wykonawca
- URS Poland Sp. z o.o.
Studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowe- Data podpisania umowy
- 6 października 2006 r.
- Wykonawca
- URS Poland Sp. z o.o.
Opis inwestycji
Powyższy odcinek stanowi fragment drogi ekspresowej S-5 na odcinku Nowe Marzy – Bydgoszcz – granica województwa kujawsko-pomorskiego i wielkopolskiego. Przedmiotowy odcinek zlokalizowany jest na terenie województwa kujawsko - pomorskiego, w powiatach: bydgoskim i nakielskim, na terenach gmin Białe Błota i Szubin.
Parametry techniczne
klasa drogi: S
liczba jezdni i pasów ruchu: 2x2 pasy ruchu w każdym kierunku (docelowo 2x3),
szerokość pasa ruchu: 3,50 m
szerokość pasa awaryjnego: 2,5 m
szerokość poboczy
obciążenie: 11,5. ton/oś
Węzły
- Rynarzewo
Miejsca obsługi podróżnych
- -
Ochrona środowiska
- ekrany akustyczne
- zagospodarowanie zielenią – nasadzenia
- odcinki nawierzchni o obniżonej emisji hałasu