Sukcesywne dostawy tonerów i tuszów do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek laserowych i atramentowych, kserokopiarek i faksów.
28.09.2023
Zamówienie rozstrzygnięte
OGŁOSZENIE o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych
Zamawiający:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy
Przedmiot zamówienia:
Sukcesywne dostawy tonerów i tuszów do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek laserowych i atramentowych, kserokopiarek i faksów.
Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:
za pośrednictwem operatora pocztowego na adres:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy
ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, tel. 52 323 45 00, fax: 52 323 45 04
lub osobiście dostarczyć na w/w adres: budynek A, parter, pok. 14 – Punkt kancelaryjny;
lub drogą elektroniczną na adres e-mail: lmarchwant@gddkia.gov.pl
do dnia 06.10.2023 r. do godziny 10:00.
Osoba prowadząca sprawę: Łukasz Marchwant, tel. 52 32 34 533/611
Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia.
Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Inne dane:
- Kryterium oceny – cena 100%.
- Cenę oferty brutto stanowi łączny koszt wykonania przedmiotu zamówienia. Wartość ta obejmuje wszystkie koszty, jakie Zamawiający poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
- W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy kosztów kalkulacyjnych (w tym podatki) oraz rabaty i upusty, których Wykonawca zamierza udzielić. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych innych opłat z tytułu realizacji zamówienia.
- Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w kalkulacji kosztów obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
- Stawki będące podstawą wyliczenia ceny oferty powinny być określone jednoznacznie. Nie dopuszcza się stawek warunkowych.
- Każdy z Wykonawców ma prawo złożyć jedną ofertę.
- Zamawiający w celu wyboru oferty dokona oceny ofert według kryteriów oceny ofert, następnie zbada, czy oferta oceniona najkorzystniej spełnia wymagania Zamawiającego.
W przypadku odrzucenia oferty ocenianej jako najkorzystniejsza Zamawiający powtórzy procedurę oceny dla kolejnej oferty w rankingu. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia Wymaganych dokumentów oraz złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty w wyznaczonym terminie.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, gdy jest niezgodna z treścią ogłoszenia, nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz gdy jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
- Po wyborze oferty Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy w miejscu oraz terminie wskazanym przez Zamawiającego.
- Zamawiający prosi o zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO stanowiącą załącznik nr 6.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentu potwierdzającego uprawnienia niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Ogłoszenia. Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym – załącznik nr 2. Do formularza ofertowego należy załączyć wypełniony formularz cenowy, którego wzór stanowi załącznik nr 3. Istotne dla stron postanowienia umowy zawarte są w załączniku nr 4. Oświadczenie wykonawcy dot. oferowanych materiałów eksploatacyjnych stanowi załącznik nr 5.
Zamawiający wymaga odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie w terminie do dnia 06.10.2023 r. do godziny 10:00.
Niniejsze zamówienie jest: poniżej 130.000,00 PLN (netto).
Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.
Materiały
ZAWIADOMIENIE O WYNIKACH POSTĘPOWANIADO_PODPISU_WYNIKI_(dostawa_tonerów).pdf 0.09MB 0. Ogłoszenie
0_Ogłoszenie.pdf 0.09MB 1. opis przedmiotu zamówienia
1_opis_przedmiotu_zamówienia.docx 0.02MB 2. formularz ofertowy
2_formularz_ofertowy.docx 0.02MB 3. formularz cenowy
3_formularz_cenowy.xlsx 0.01MB 4. projekt umowy
4_projekt_umowy.docx 0.03MB 5. wzór oświadczenia
5_wzór_oświadczenia.docx 0.02MB Klauzula RODO- zamówienia poniżej 130 tys zł i bez pzp
Klauzula_RODO-_zamówienia_poniżej_130_tys_zł_i_bez_pzp.docx 0.03MB
- Pierwsza publikacja:
- 28.09.2023 12:41 Łukasz Marchwant
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Redakcja BIP
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Sukcesywne dostawy tonerów i tuszów do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek laserowych i atramentowych, kserokopiarek i faksów. | 3.0 | 11.10.2023 16:10 Łukasz Marchwant |
Sukcesywne dostawy tonerów i tuszów do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek laserowych i atramentowych, kserokopiarek i faksów. | 2.0 | 10.10.2023 15:40 Łukasz Marchwant |
Sukcesywne dostawy tonerów i tuszów do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek laserowych i atramentowych, kserokopiarek i faksów. | 1.0 | 28.09.2023 12:41 Łukasz Marchwant |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP