W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Świadczenie usług naprawczych i konserwacyjnych w budynkach Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie

12.12.2024

Ogłoszenie rozstrzygnięte

OGŁOSZENIE

o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych

Zamawiający:

Skarb Państwa – Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Olsztynie al. Warszawska 89, 10-083 Olsztyn

Przedmiot zamówienia:

„Świadczenie usług naprawczych i konserwacyjnych w budynkach Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie:
a. budynek Oddziału przy al. Warszawskiej 89 w Olsztynie,
b. budynek administracyjny przy ul. Sokolej 4,
c. budynek Laboratorium Drogowego przy ul. Sokolej 4B w Olsztynie,
d. garaże przy ul. Jagiellończyka 15A w Olsztynie,
e. domki letniskowe i budynki gospodarczo-socjalne na terenie baz socjalnych w Nartach i Kretowinach.”
Szczegółowy przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 Opis Przedmiotu Zamówienia, dołączonych do ogłoszenia.

Formularz ofertowy należy przesłać na adres:

kancelaria_olsztyn@gddkia.gov.pl do dnia 20.12.2024 r. do godziny 9:00.
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej profilem zaufanym lub podpisem osobistym. Dokumenty te powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w formie papierowej. Oferta wówczas powinna być złożona w Kancelarii (pokój nr 15) GDDKiA Oddział w Olsztynie, al. Warszawska 89, 10-083 Olsztyn, w terminie do dnia 20.12.2024 r. do godziny 9:00.

Osoba prowadząca sprawę:

Adam Szymański – tel. 89 521 28 16,
e-mail: aszymanski@gddkia.gov.pl

Termin realizacji zamówienia:

od 01.01.2025 r do 31.12.2025 r.

Dodano załącznik:

Informacja o udzieleniu zamówienia

Materiały

Ogłoszenie z załącznikami
Ogłoszenie​_z​_załącznikami.zip 0.20MB
Informacja o udzieleniu zamówienia
Informacja​_o​_udzieleniu​_zamówienia.pdf 0.09MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.12.2024 10:08 Pechta Piotr
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Świadczenie usług naprawczych i konserwacyjnych w budynkach Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie 2.0 14.01.2025 13:42 Pechta Piotr
Świadczenie usług naprawczych i konserwacyjnych w budynkach Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie 1.0 12.12.2024 10:08 Pechta Piotr

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}