W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Usługi serwisowe separatorów przy DK 55 Nowy Dwór Gdański – Stolno

20.05.2024

Postępowanie unieważnione

OGŁOSZENIE o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130 000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych

Zamawiający:

GDDKiA Oddział w Bydgoszczy Rejon w Świeciu ul. Jesionowa 2A; 86-100 Świecie

Przedmiot zamówienia:

Usługi serwisowe separatorów przy DK 55 Nowy Dwór Gdański – Stolno.

Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:

GDDKiA Rejon w Świeciu; ul. Jesionowa 2A, 86-100 Świecie, za pośrednictwem operatora pocztowego, poczty elektronicznej e-mail:  rdk_swiecie@gddkia.gov.pl, lub dostarczyć osobiście do sekretariatu.

Zamawiający wymaga odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie w terminie do dnia  03.06.2024 r.

Osoba prowadząca sprawę:  Hanna Muzyka  tel. 52 33 24 493,

Termin realizacji zamówienia: do 31 października 2025 r.

Warunki płatności:

Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

Inne dane:

  1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na wykonanie zamówienia.
  2. Lokalizację, charakterystykę urządzeń, wymagania dot. przeglądów i serwisowania separatorów określono w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej oraz Opisie przedmiotu zamówienia,  stanowiących załączniki do ogłoszenia.
  3. Przed sporządzeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej. Termin można ustalić telefonicznie – nr kontaktowy podany powyżej.
  4. Wykonawca jest związany ofertą przez 45 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się w dniu 03.06.2024 r.
  5. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium „cena Wykonawcy brutto”.
  6. Ilość punktów w ww. kryterium zostanie obliczona wg następującego wzoru:

C = Cmin/Co x 100 pkt

   gdzie: Cmin – cena brutto oferty najtańszej

Co    – cena brutto oferty ocenianej

  1. Zamawiający poprawi oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe w ofercie bezzwłocznie informując o tym Wykonawcę. Wykonawca zaakceptuje na piśmie zmienioną wartość oferty.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty w przypadku:

- gdy będzie ona niezgodna z treścią ogłoszenia,

- gdy będzie zawierała rażąco niską cenę,

- gdy Wykonawca nie zaakceptuje zmian ceny wynikającej z poprawy oczywistych omyłek rachunkowych.

  1. Na usługi objęte zamówieniem zostanie zawarta umowa.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zamówienia na każdym etapie postępowania.

Niniejsze zamówienie o wartości poniżej 130 000,00 zł nie podlega rygorom ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, ze zm.) na podstawie art. 2 ust. 1.

Oferta:

Ofertę należy przesłać na załączonych drukach:

Formularz ofertowy – załącznik 1,

Formularz cenowy    – załącznik 2.

Do oferty należy załączyć dokument potwierdzający wpis Wykonawcy do CEIG.

Materiały

OGŁOSZENIE o zamówieniu
OGŁOSZENIE​_o​_II​_zamówieniu.pdf 0.07MB
ZAŁĄCZNIK nr 1 Formularz ofertowy
ZAŁĄCZNIK​_nr​_1​_Formularz​_ofertowy.pdf 0.22MB
ZAŁĄCZNIK nr 2 Formularz cenowy
ZAŁĄCZNIK​_nr​_2​_Formularz​_cenowy.pdf 0.13MB
ZAŁĄCZNIK nr 3 SST D-03.01.03c
ZAŁĄCZNIK​_nr​_3​_SST​_D-030103c.pdf 0.35MB
ZAŁĄCZNIK nr 4 Opis przedmiotu zamówienia
ZAŁĄCZNIK​_​_nr​_4​_Opis​_przedmiotu​_zamówienia.pdf 0.41MB
ZAŁĄCZNIK nr 5 Zestawienie ilości i wartości wykonanych usług
ZAŁĄCZNIK​_nr​_5​_Zestawienie​_ilości​_i​_wartości​_wykonanych​_usług.pdf 0.73MB
ZAŁĄCZNIK nr 6 Wzór umowy
ZAŁĄCZNIK​_nr​_6​_Wzór​_umowy.pdf 0.22MB
ZAŁĄCZNIK nr 7 Klauzula RODO
ZAŁĄCZNIK​_nr​_7​_Klauzula​_RODO.pdf 0.17MB
Informacja o unieważnieniu postępowania
INFORMACJA​_o​_unieważnieniu​_postępowaniaDyrektora​_Oddziału​_Bydgoszcz.pdf 0.08MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
20.05.2024 13:00 Łukasz Marchwant
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Usługi serwisowe separatorów przy DK 55 Nowy Dwór Gdański – Stolno 3.0 24.06.2024 10:26 Łukasz Marchwant
Usługi serwisowe separatorów przy DK 55 Nowy Dwór Gdański – Stolno 2.0 11.06.2024 09:45 Hetmaniak Sławomir
Usługi serwisowe separatorów przy DK 55 Nowy Dwór Gdański – Stolno 1.0 20.05.2024 13:00 Łukasz Marchwant

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}