W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wykonanie inwentaryzacji nieruchomości w związku z realizacją inwestycji przez GDDKiA Oddział w Gdańsku

16.01.2023

Termin składania ofert upływa w dniu 03.02.2023 r., o godz. 12.00.

Formularz ofertowy wraz z formularzem cenowym oraz formularzem Potencjał kadrowy należy przesyłać na adres: e-mail: ndrabinska@gddkia.gov.pl lub faksem nr (58) 511-24-05 lub do siedziby Oddziału GDDKiA – ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk do dnia 03.02.2023 r., godz. 12.00.
 

Przedmiot zamówienia:

Wykonanie inwentaryzacji nieruchomości w związku z realizacją inwestycji przez GDDKiA Oddział w Gdańsku

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przez rzeczoznawcę majątkowego inwentaryzacji stanu zagospodarowania działek gruntu, które zostaną przejęte na własność Skarbu Państwa i/lub w stosunku do których wygasa użytkowanie wieczyste w związku z inwestycjami - rozbudową drogi krajowej nr 25 na odcinku Człuchów – granica województwa wraz z budową obejść miejscowości Ględowo i Jęczniki oraz rozbudową drogi krajowej nr 22 na odcinku Zblewo- Starogard Gdański. Zadanie 1: Zblewo-Sucumin.

Termin realizacji zamówienia:

1. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie do dnia 31.12.2024 r. z zachowaniem terminów pośrednich określonych w pkt. 2 - 4.

2. Termin sporządzenia inwentaryzacji wynosi do 20 dni, licząc od dnia otrzymania zlecenia (wykazu działek). W tym terminie należy złożyć do siedziby Zamawiającego pisemne potwierdzenie wykonania inwentaryzacji. Następnie w terminie do 35 dni licząc od dnia otrzymania zlecenia (wykazu działek) należy złożyć do siedziby Zamawiającego komplet dokumentacji sporządzonej zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia.

3. W terminie 5 lat od dnia dokonania odbioru przedmiotu umowy Wykonawca, w ramach wynagrodzenia umownego, zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego lub organu prowadzącego postępowanie administracyjne mające na celu ustalenie wysokości odszkodowania, do składania pisemnych wyjaśnień dotyczących sporządzonych inwentaryzacji oraz na żądanie Zamawiającego lub organu prowadzącego postępowanie administracyjne mające na celu ustalenie wysokości odszkodowania do uczestniczenia w wizjach terenowych oraz rozprawach administracyjnych prowadzonych w przedmiocie ustalenia wysokości odszkodowania za inwentaryzowane nieruchomości (do czasu zakończenia postępowań ustalających wysokość odszkodowań).

4. Na wezwanie Zamawiającego lub organu prowadzącego postępowanie administracyjne mające na celu ustalenie wysokości odszkodowania w terminie 7 dni od daty otrzymania uwag Zamawiającego, strony postępowania lub organu prowadzącego postępowanie administracyjne mające na celu ustalenie wysokości odszkodowania należy złożyć poprawioną bądź uzupełnioną inwentaryzację. Jeśli Wykonawca nie uzna uwag Zamawiającego, strony postępowania lub organu prowadzącego postępowanie administracyjne mające na celu ustalenie wysokości odszkodowania jest zobowiązany złożyć pisemne wyczerpujące wyjaśnienia odnośnie swojego stanowiska. Po upływie 7 dni naliczone zostaną kary umowne, zgodnie z zawartą umową.

Materiały

Formularz ofertowy - wersja edytowalna
Formularz​_ofertowy​_-​_wersja​_edytowalna.docx 0.03MB
Formularz cenowy
formularz​_cenowy.xlsx 0.01MB
Formularz Potencjał kadrowy - wersja edytowalna
Formularz​_Potencjał​_kadrowy​_-​_wersja​_edytowalna.docx 0.01MB
Oświadczenie sankcyjne
Oświadczenie​_sankcyjne.docx 0.02MB
Formularze - ofertowy, kadrowy, cenowy
Formularze​_-​_ofertowy,​_kadrowy,​_cenowy.pdf 0.53MB
Klauzula RODO
Klauzula​_RODO.pdf 0.45MB
Wzór Umowy
Wzór​_Umowy.pdf 0.73MB
Opis przedmiotu zamówienia
Opis​_przedmiotu​_zamówienia.pdf 0.59MB
Ogłoszenie o zamówieniu
Ogłoszenie​_o​_zamówieniu.pdf 0.12MB
Informacja o udzieleniu zamówienia
INFORMACJA​_O​_UDZIELENIU​_ZAMÓWIENIA.pdf 0.10MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
16.01.2023 10:23 Włodarczyk Karolina
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wykonanie inwentaryzacji nieruchomości w związku z realizacją inwestycji przez GDDKiA Oddział w Gdańsku 3.0 13.03.2023 12:25 Włodarczyk Karolina
Wykonanie inwentaryzacji nieruchomości w związku z realizacją inwestycji przez GDDKiA Oddział w Gdańsku 2.0 16.01.2023 11:57 Łukasz Dybkowski
Wykonanie inwentaryzacji nieruchomości w związku z realizacją inwestycji przez GDDKiA Oddział w Gdańsku 1.0 16.01.2023 10:23 Włodarczyk Karolina

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}