Wymiana oświetlenia
20.10.2023
Termin składania ofert: do dnia 30.10.2023 r. do godz. 10:00
Zamawiający:
GDDKiA Rejon w Słupsku
Przedmiot zamówienia: „Wymiana oświetlenia na LED w pomieszczeniach obwodów drogowych w Miastku i Lęborku”.
Formularz ofertowy i cenowy należy dostarczyć osobiście lub przesyłać na adres: GDDKiA Rejon w Słupsku, ul. Sportowa 28a lub e-mail tmaslanka@gddkia.gov.pl do dnia 30.10.2023 r. do godz. 10:00
Osoba prowadząca sprawę: Tomasz Maślanka nr 59 842 94 93 w.37
Termin realizacji zamówienia: 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
Materiały
Ogłoszenie o zamówieniuOgłoszenie_o_zamówieniu.pdf 0.14MB Formularz ofertowy
Załącznik_nr_1-Formularz_Ofertowy.pdf 0.08MB Formularz cenowy
Załącznik_nr_2__Formularz_cenowy.pdf 0.15MB Wzór umowy
Wzór_umowy.pdf 0.21MB Klauzula informacyjna RODO
Klauzula_informacyjna_RODO.pdf 0.32MB Informacja o udzieleniu zamówienia
Informacja_o_udzieleniu_zamówienia.pdf 0.09MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 20.10.2023 13:31 Włodarczyk Karolina
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Redakcja BIP
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Wymiana oświetlenia | 2.0 | 29.11.2023 14:24 Włodarczyk Karolina |
Wymiana oświetlenia | 1.0 | 20.10.2023 13:31 Włodarczyk Karolina |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP