Zakup i dostawa prasy Marshalla.
04.06.2024
Informacja o udzieleniu zamówienia
Przedmiot zamówienia: Zakup i dostawa prasy Marshalla.
Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: GDDKiA Oddział w Poznaniu WTiJBD Laboratorium Drogowe, sekretariat ul. Hawelańska 12, 61-625 Poznań lub e-mail: hkwiatkowska@gddkia.gov.pl do dnia 14.06.2024r.
Osoba prowadząca sprawę: Hanna Kwiatkowska tel. 61 829 02 41
Termin realizacji zamówienia: 10 tygodni od daty podpisania umowy.
Warunki płatności: Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Inne dane:
1. Kryteria oceny oferty: najniższa cena – 100%
2. Ofertę należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.
Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto
Materiały
informacja o udzieleniu zamówieniaInformacja_o_udzieleniu_zamówienia.pdf 0.06MB RODO
Zasady_przetwarzania_danych_osobowych_-RODO.pdf 0.08MB Projekt Umowy
Projekt_Umowy.pdf 0.09MB Opis przedmiotu zamówienia
Opis_przedmiotu_zamówienia.pdf 0.05MB OGŁOSZENIE
OGŁOSZENIE.pdf 0.05MB formularz ofertowy
formularz_ofertowy.pdf 0.08MB formularz ofertowy
formularz_ofertowy.docx 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 04.06.2024 13:38 Jahns Krzysztof
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Redakcja BIP
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zakup i dostawa prasy Marshalla. | 2.0 | 08.07.2024 14:39 Konieczna Agnieszka |
Zakup i dostawa prasy Marshalla. | 1.0 | 04.06.2024 13:38 Jahns Krzysztof |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP