Zakup wraz z montażem żaluzji i rolet w pomieszczeniach biurowych GDDKiA Oddziału Szczecin
05.06.2023
Przedmiot zamówienia:
Zakup wraz z montażem żaluzji i rolet w pomieszczeniach biurowych GDDKiA Oddziału Szczecin
Ofertę należy przesłać do dnia 13.06.2023 . do godz. 12.00 na adres: j.grebosz@gddkia.gov.pl
Osoba prowadząca sprawę: Jacek Grębosz , tel. 91 432 53 06 tel. kom. +48 734-118-376
Termin realizacji zamówienia: do 4 tyg. od przesłania zlecenia
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia lub części zamówienia bez podania przyczyny.
Oferty należy przesłać na załączonych formularzach.
Wartość niniejszego zamówienie jest: poniżej 130.000,00 PLN (netto)
Załączniki:
1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1
2. Formularz cenowy – załącznik nr 2
3. Zasady przetwarzania danych osobowych przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i
Autostrad w związku z realizacją zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130.000,00
PLN (netto)
Pełna treść ogłoszenia, warunki udziału w postepowaniu, opis przedmiotu zamówienia oraz formularze cenowe i ofertowe itp. znajdują się poniżej w zakładce "Materiały" do pobrania.
Materiały
Formularz_cenowy_-_zał_nr_2Formularz_cenowy_-_zał_nr_2.xlsx 0.01MB Formularz_ofertowy_-_zał_nr_1
Formularz_ofertowy_-_zał_nr_1.docx 0.02MB Ogłoszenie_zakup_i_montaż_rolet_i_żaluzji
Ogłoszenie_zakup_i_montaż_rolet_i_żaluzji.pdf 0.23MB Klauzula_informacyjna_RODO
Klauzula_informacyjna_RODO.pdf 0.32MB
- Pierwsza publikacja:
- 05.06.2023 08:42 Majewska Sylwia
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Sylwia Majewska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zakup wraz z montażem żaluzji i rolet w pomieszczeniach biurowych GDDKiA Oddziału Szczecin | 1.0 | 05.06.2023 08:42 Majewska Sylwia |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP