W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dalsze ograniczenia dostępu do Sali Obsługi Klienta, Biura podawczego oraz wydłużenie czasu obsługi infolinii

16.03.2020

Informujemy, że w trosce o Państwa zdrowie oraz zdrowie Naszych pracowników od dnia 17 marca 2020 r. do dnia 27 marca 2020 r. podjęto decyzję o dalszych ograniczeniach dostępu interesantów do Sali Obsługi Klienta.

Dalsze ograniczenia dostępu do Sali Obsługi Klienta, Biura podawczego oraz wydłużenie czasu obsługi infolinii

Informujemy, że w trosce o Państwa zdrowie oraz zdrowie Naszych pracowników od dnia 17 marca 2020 r. do dnia 27 marca 2020 r. podjęto decyzję o dalszych ograniczeniach dostępu interesantów do Sali Obsługi Klienta.

Sala Obsługi Klienta otwarta będzie w zakresie przyjmowania wszelkich wniosków (tj. licencje, świadectwa kierowcy, zezwolenia itd. w godzinach 8:30 - 10:30.

Składanie wniosków polegać będzie wyłącznie na ich przyjęciu do wystawionych opisanych skrzynek (bez potwierdzania daty przyjęcia i bez wstępnego rozpatrywania). Do wniosków należy załączyć potwierdzenie opłaty, dokonanej wcześniej. Prosimy o precyzyjne opisywanie tytułów wpłat. W przypadku zezwoleń zagranicznych zostaną Państwo poinformowani telefonicznie o wysokości wymaganej wpłaty, w związku z powyższym prosimy o podawanie numeru kontaktowego w formularzu zamówienia.

Na Salę Obsługi Klienta w godzinach otwarcia jednorazowo przebywać może 1 osoba w celu złożenia wniosku oraz 1 osoba celem uiszczenia opłaty w opłatomacie.

ODBIORY DOKUMENTÓW ODYWAĆ SIĘ BĘDĄ POPRZEZ OPERATORA POCZTOWEGO LUB PRZESYŁKĄ KURIERSKĄ. W przypadku zmiany sposobu odbioru uprawnień na firmę kurierską lub operatora pocztowego należy przesłać informację drogą e-mailową. W uzasadnionych przypadkach niecierpiących zwłoki istnieje możliwość odbioru osobistego po uprzednim umówieniu i potwierdzeniu z pracownikiem wizyty drogą mailową.

Zalecamy składanie wniosków poprzez portal www.biznes.gov.pl oraz za pośrednictwem operatora pocztowego lub firmy kurierskiej.

Wnioski dotyczące wymiany taboru, zmiany nr rejestracyjnego pojazdu czy zmiany prawa dysponowania pojazdem można składać również za pośrednictwem poniżej wymienionych skrzynek e-mailowych.

Informacji udzielamy drogą e-mailową oraz poprzez infolinię:

  1. świadectwa kierowców: swiadectwa.kierowcy.btm@gitd.gov.pl

  2. licencje wspólnotowe: przewóz rzeczy: licencje.rzeczy.btm@gitd.gov.pl; przewóz osób: licencje.osoby.btm@gitd.gov.pl;

  3. licencje w zakresie pośrednictwa przy przewozie osób: licencje.osoby.btm@gitd.gov.pl;

  4. zezwolenia zagraniczne/formularze podróży/certyfikaty: zezwolenia.rzeczy.btm@gitd.gov.pl

  5. infolinia Biura ds. Transportu Międzynarodowego - 22 220 43 11 - od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 15:00 (w okresie 17.03-27.03.2020 r.), natomiast informacja automatyczna jest dostępna całodobowo.

Od dnia 17.03.2020 r. do odwołania, dokumenty na Biuro Podawcze GITD można składać wyłącznie w miejscu do tego wyznaczonym (oklejony plastikowy pojemnik), w pomieszczeniu Sali Obsługi BTM na parterze budynku, przy Al. Jerozolimskich 94 w Warszawie.

Biuro Podawcze GITD jest otwarte od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 - 10:30.

W przypadku pytań bądź wątpliwości, prosimy o kontakt telefoniczny, pod nr: 22 220-44-26.

Zdjęcia (1)

{"register":{"columns":[]}}