W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Dostawa kopert z nadrukiem na potrzeby Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego

  • Status zamówienia: Aktualne
  • Numer zamówienia:4/2025
  • Data rozpoczęcia: 04.03.2025
  • Data zakończenia: 31.12.2025
  • Jednostka publikująca: Skarb Państwa - Główny Inspektorat Transportu Drogowego
  • Rodzaj ogłoszenia:Ogłoszenie o zamówieniu
  • Opis zamówienia:Miejsce, termin i forma składania ofert: 1. Oferty należy składać mailowo do dnia 14 marca 2025 r. do godz. 8:00, na adres e¬mail: michal.zdybicki@gitd.gov.pl, w temacie widomości wpisując „Oferta – dostawa kopert z nadrukiem dla GITD”. 2. Osobą uprawnioną do kontaktów ze strony Zamawiającego jest: Michał Zdybicki - tel.: 22 220 48 72 , adres e-mail: michal.zdybicki@gitd.gov.pl 3. Ofertę może złożyć osoba uprawniona do składania wiążących oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

Materiały

Zaproszenie do składania ofert - zakup kopert z nadrukiem
Zaproszenie​_zakup​_kopert​_z​_nadrukiem.pdf 0.17MB Data dodania załącznika: 2025-03-04
Załącznik nr 1 i 2 - oferta wraz z formularzem
Załącznik​_nr​_1​_i​_2​_-​_​_oferta,​_formularz.docx 0.05MB Data dodania załącznika: 2025-03-04
Załącznik nr 4 - wzory kopert
Załącznik​_nr​_4​_–​_Wzory​_kopert.pdf 2.19MB Data dodania załącznika: 2025-03-04
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.03.2025 11:24 Paulina Janiszewska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Paulina Janiszewska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostawa kopert z nadrukiem na potrzeby Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego 1.0 04.03.2025 11:24 Paulina Janiszewska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP