W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

GITD zakończył kluczowe postępowania przetargowe

24.10.2012

23 października 2012 r. Główny Inspektorat Transportu Drogowego podpisał z konsorcjum trzech firm (Poczta Polska S.A., Itella Information sp. z o.o. oraz PTK Centertel sp. z o.o.) ośmioletnią umowę na kompleksową obsługę druku masowego i korespondencji wraz z archiwizacją. Pozwoli to znacznie usprawnić i przyspieszyć proces drukowania oraz dostarczania wezwań dla kierowców, których przekroczenie prędkości zostało zarejestrowane. W ciągu 7 dni konsorcjum ma być gotowe do świadczenia pełnego zakresu usług.
Tym samym zakończył się kolejny kluczowy przetarg, obok zakupu m.in. fotoradarów i wideorejestratorów, który finalizuje budowę Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym CANARD.
W ubiegłym tygodniu Urząd Zamówień Publicznych poinformował o pozytywnym wyniku obligatoryjnej kontroli postępowania przetargowego na zaprojektowanie i wdrożenie systemu informatycznego dla CANARD. Wobec stwierdzenia braku naruszeń, w nadchodzącym tygodniu zostanie podpisana umowa z wyłonionym wykonawcą - Asseco Poland. Natychmiast po zawarciu umowy rozpocznie się pierwszy, trwający 4 miesiące, etap budowy systemu informatycznego.
24 września 2012 r. Najwyższa Izba Kontroli jednoznacznie pozytywnie, bez najmniejszych zastrzeżeń, oceniła 44 postępowania przetargowe przeprowadzane przez GITD w latach 2010-2012. Ocena NIK, świadcząca o jakości prowadzonych przez Inspekcję procedur, jest kluczowa także ze względu na znaczny udział funduszy Unii Europejskiej w tych projektach.

Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
11.10.2021 14:43 administrator gov.pl
Pierwsza publikacja:
11.10.2021 14:43 administrator gov.pl
{"register":{"columns":[]}}