W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Świadczenie usług wsparcia i utrzymania systemu służącego do kompleksowej obsługi gospodarki mandatowej oraz działań windykacyjnych prowadzonych w GITD

  • Status zamówienia: Aktualne
  • Numer zamówienia:BDG.ZPB.230.1.2022
  • Data rozpoczęcia: 28.02.2022
  • Data zakończenia: 31.12.2022
  • Jednostka publikująca:Skarb Państwa - Główny Inspektorat Transportu Drogowego
  • Rodzaj ogłoszenia:Ogłoszenie o zamówieniu
  • Tryb zamówienia:Tryb podstawowy
  • Opis zamówienia:Postępowanie prowadzone jest w języku polskim na elektronicznej Platformie Zakupowej (dalej: „Platforma”) pod adresem: https://przetargi-gitd.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet i pod nazwą postępowania: „Świadczenie usług wsparcia i utrzymania systemu służącego do kompleksowej obsługi gospodarki mandatowej oraz działań windykacyjnych prowadzonych w GITD” (znak sprawy: BDG.ZPB.230.1.2022).
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
28.02.2022 17:41 Adam Polej
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Milena Luty
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Świadczenie usług wsparcia i utrzymania systemu służącego do kompleksowej obsługi gospodarki mandatowej oraz działań windykacyjnych prowadzonych w GITD 1.0 28.02.2022 17:41 Adam Polej

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}