INFORMACJA 16/2022
28.03.2022
dot. funkcjonowania Sali Obsługi Klienta
Od dnia 29 marca 2022 r. z uwagi na zmiany związane z sytuacją dotyczącą wystąpienia stanu epidemii Sala Obsługi Klienta otwarta będzie:
- w zakresie potwierdzenia złożenia wniosku oraz wstępnego formalnego sprawdzenia poprawności złożonych dokumentów (tj. licencje, świadectwa kierowcy) w godzinach 8:00 - 15:00;
- w zakresie złożenia uzupełnienia braków formalnych lub merytorycznych wniosków (tj. licencje, świadectwa kierowcy) celem ich wstępnej weryfikacji po uprzednim umówieniu i potwierdzeniu przez pracownika wizyty drogą mailową w godzinach 8:00-12:00;
- w zakresie odbiorów dokumentów (tj. licencje, świadectwa kierowcy) po uprzednim umówieniu i potwierdzeniu przez pracownika wizyty drogą mailową w godzinach 12:00-15:00;
- w zakresie złożenia zwrotów, zamówienia i odebrania zezwoleń zagranicznych w godzinach 8:00-15:00.
Osoby przebywające w Sali Obsługi zobowiązane są do przestrzegania aktualnych przepisów w zakresie ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii.
Do wniosków należy załączyć potwierdzenie opłaty, dokonanej wcześniej. Prosimy o precyzyjne opisywanie tytułów wpłat. W przypadku zezwoleń zagranicznych zostaną Państwo poinformowani telefonicznie o wysokości wymaganej wpłaty, w związku z powyższym prosimy o podawanie numeru kontaktowego w formularzu zamówienia.
Zalecamy także składanie wniosków poprzez portal www.biznes.gov.pl oraz za pośrednictwem operatora pocztowego lub firmy kurierskiej.
NADAL REKOMENDUJEMY DOKONYWANIE ODBIORÓW DOKUMENTÓW POPRZEZ OPERATORA POCZTOWEGO LUB PRZESYŁKĄ KURIERSKĄ. W przypadku zmiany sposobu odbioru uprawnień na firmę kurierską lub operatora pocztowego należy przesłać informację drogą e-mailową.
Wnioski dotyczące wymiany taboru, zmiany nr rejestracyjnego pojazdu czy zmiany prawa dysponowania pojazdem można składać również za pośrednictwem poniżej wymienionych skrzynek e-mailowych.
Informacji udzielamy:
I. drogą e-mailową:
1. świadectwa kierowców:
swiadectwa.kierowcy.btm@gitd.gov.pl;
2. licencje wspólnotowe: przewóz rzeczy:
licencje.rzeczy.btm@gitd.gov.pl;
3. przewóz osób:
licencje.osoby.btm@gitd.gov.pl;
4. licencje w zakresie pośrednictwa przy przewozie osób:
licencje.osoby.btm@gitd.gov.pl;
5. zezwolenia zagraniczne/formularze podróży/certyfikaty:
zezwolenia.rzeczy.btm@gitd.gov.pl;
6. potrzeby własne:
potrzeby.wlasne.btm@gitd.gov.pl.
II. poprzez infolinię:
infolinia Biura ds. Transportu Międzynarodowego - 22 220 43 11 – od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 14:00, natomiast informacja automatyczna jest dostępna całodobowo.
Biuro Podawcze GITD
Od dnia 29 marca 2022 r. w pomieszczeniu Sali Obsługi BTM na parterze budynku, przy Al. Jerozolimskich 94 w Warszawie, w godzinach: 8:00-15:00 będzie możliwość składania oraz uzyskania potwierdzenia złożenia dokumentów do GITD (pracownik Biura Podawczego nie weryfikuje pod względem kompletności składanych dokumentów).
W przypadku pytań dotyczących zakresu działania Biura Podawczego GITD, prosimy o kontakt telefoniczny, pod nr: 22 220 44 26.