W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

INFORMACJA 32/2021

18.06.2021

Dostępność Sali Obsługi Klienta oraz Biura Podawczego

Z uwagi na ograniczenia, o których mowa w § 21 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 maja 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. poz. 861, 879, 905, 957 i 1013, 1054) podjęto decyzję o zmianie zakresu ograniczeń dostępu interesantów do Sali Obsługi Klienta.

Od dnia 1 lipca 2021 r. Sala Obsługi Klienta otwarta będzie w zakresie przyjmowania do pojemników wszelkich wniosków (tj. licencje, świadectwa kierowcy, zezwolenia itd.) w godzinach 9:00 - 12:00 oraz 12:30-14:30.

Składanie wniosków polegać będzie wyłącznie na ich przyjęciu do wystawionych opisanych pojemników (bez potwierdzania daty przyjęcia i bez wstępnego rozpatrywania). Do wniosków należy załączyć potwierdzenie opłaty, dokonanej wcześniej. Prosimy o precyzyjne opisywanie tytułów wpłat zgodne z instrukcją znajdującą się na stronie internetowej urzędu przy każdym wniosku. W przypadku zezwoleń zagranicznych zostaną Państwo poinformowani telefonicznie o wysokości wymaganej wpłaty, w związku z powyższym prosimy o podawanie numeru kontaktowego w formularzu zamówienia.

Na Sali Obsługi Klienta w godzinach otwarcia jednorazowo przebywać może 1 osoba w celu złożenia wniosku, 1 osoba celem uiszczenia opłaty w opłatomacie oraz odpowiednio 1 osoba na jedno otwarte stanowisko obsługi.

Osoby obsługiwane są zobowiązane do zakrywania ust i nosa za pomocą maseczki.

Petenci przed podejściem do stanowisk obsługi lub opłatomatu są zobowiązania do dezynfekcji dłoni.

Osoby czekające przed salą obsługi są zobowiązane do zachowania dystansu społecznego (co najmniej 1,5 m odległości).

Zalecamy składanie wniosków poprzez portal www.biznes.gov.pl oraz za pośrednictwem operatora pocztowego lub firmy kurierskiej.

Wnioski dotyczące wymiany taboru, zmiany nr rejestracyjnego pojazdu czy zmiany prawa dysponowania pojazdem można składać również za pośrednictwem niżej wymienionych skrzynek e-mailowych.

ODBIORY DOKUMENTÓW ODBYWAJĄ SIĘ POPRZEZ OPERATORA POCZTOWEGO LUB PRZESYŁKĄ KURIERSKĄ. W przypadku zmiany sposobu odbioru uprawnień na firmę kurierską lub operatora pocztowego należy przesłać informację drogą e-mailową.

Od dnia 1 lipca 2021 r. po uprzednim umówieniu i potwierdzeniu z pracownikiem wizyty drogą e-mailową dokumenty odbierać będzie można również osobiście w następujących godzinach (informację o sposobie odbioru należy odpowiednio zaznaczyć na formularzu wniosku):

  1. świadectwa kierowcy w godzinach 9:00-12:00

w celu umówienia odbioru osobistego należy przesłać e-maila na adres:

swiadectwa.kierowcy.btm@gitd.gov.pl z prośbą o wyznaczenie terminu odbioru; e-mail powinien zawierać dane przedsiębiorcy, którego dotyczy odbiór uprawnień (ze wskazaniem nr NIP), dane kierowcy, dane osoby odbierającej uprawnienia oraz numer telefonu do kontaktu; termin odbioru nie może być wcześniejszy niż termin wydawania uprawnień, który codziennie jest wskazywany na naszej stronie: https://gitd.gov.pl/

  1. zezwolenia na przewozy regularne, okazjonalne, wahadłowe w godzinach 9:00-12:00

w celu umówienia odbioru osobistego należy przesłać e-maila na adres: linie.regularne.btm@gitd.gov.pl

  1. zaświadczenia na potrzeby własne w godzinach 9:00-12:00

w celu umówienia odbioru osobistego należy przesłać e-maila na adres: potrzeby.wlasne.btm@gitd.gov.pl

  1. licencje w godzinach 9:00-12:00 oraz 12:30-14:30

w celu umówienia odbioru osobistego należy przesłać e-maila na adres: monika.stojecka-szulzyk@gitd.gov.pl z prośbą o wyznaczenie terminu odbioru; e-mail powinien zawierać dane przedsiębiorcy, którego dotyczy odbiór uprawnień (ze wskazaniem nr NIP), dane osoby odbierającej uprawnienia oraz numer telefonu do kontaktu; termin odbioru nie może być wcześniejszy niż termin wydawania uprawnień, który codziennie jest wskazywany na naszej stronie: https://gitd.gov.pl/

  1. zezwolenia zagraniczne w godzinach 12:30-14:30

w celu odbioru należy na formularzu zamówienia zezwoleń w rubryce "adres doręczenia" wpisać odbiór osobisty oraz nr telefonu do osoby, która będzie odbierała dokumenty. Data i godzina odbioru będzie ustalana drogą telefoniczną.

Informacji udzielamy drogą e-mailową oraz poprzez infolinię:

  1. świadectwa kierowców: swiadectwa.kierowcy.btm@gitd.gov.pl
  2. licencje wspólnotowe: przewóz rzeczy: licencje.rzeczy.btm@gitd.gov.pl; przewóz osób: licencje.osoby.btm@gitd.gov.pl;
  3. licencje w zakresie pośrednictwa przy przewozie osób: licencje.osoby.btm@gitd.gov.pl;
  4. zezwolenia zagraniczne/formularze podróży/certyfikaty: zezwolenia.rzeczy.btm@gitd.gov.pl
  5. zaświadczenia na przewozy drogowe na potrzeby własne: potrzeby.wlasne.btm@gitd.gov.pl
  6. zezwolenia na przewozy regularne, okazjonalne, wahadłowe: linie.regularne.btm@gitd.gov.pl
  7. infolinia Biura ds. Transportu Międzynarodowego - 22 220 43 11 - od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 14:00, natomiast informacja automatyczna jest dostępna całodobowo.

Biuro Podawcze GITD

Od dnia 1 lipca 2021 r. dokumenty na Biuro Podawcze GITD w dalszym ciągu należy składać wyłącznie w miejscu do tego wyznaczonym, tj. do oklejonego plastikowego pojemnika (bez potwierdzania daty wpływu

i sprawdzania kompletności składanych dokumentów), w pomieszczeniu Sali Obsługi BTM na parterze budynku, przy Al. Jerozolimskich 94 w Warszawie.

Dokumenty można składać do wyznaczonego pojemnika od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 12:00 oraz 12:30-14:30.

W przypadku pytań dotyczących zakresu działania Biura Podawczego GITD, prosimy o kontakt telefoniczny, pod nr: 22 220-44-26.

{"register":{"columns":[]}}