W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

INFORMACJA 44/2022

06.07.2022

Umawianie wizyt on-line w Biurze ds. Transportu Międzynarodowego

Umawianie wizyt on-line w Biurze ds. Transportu Międzynarodowego 

 

Biuro do spraw Transportu Międzynarodowego informuje, że uruchomiło usługę polegającą na umówieniu on-line wizyty w następujących sprawach:

  • złożenie pojedynczego wniosku dotyczącego licencji wspólnotowej
  • złożenie uzupełnienia do niekompletnego wniosku dotyczącego licencji wspólnotowej
  • złożenie pojedynczego wniosku dotyczącego świadectwa kierowcy
  • odbiór osobisty świadectw kierowcy.

 Osobiste uzupełnienie braków we wnioskach dotyczących licencji na międzynarodowy transport drogowy oraz zezwoleń na wykonywanie zawodu przewoźnika możliwe będzie wyłącznie za pomocą usługi umów wizytę on-line.

Regulamin usługi umawiania wizyty on-line w Głównym Inspektoracie Transportu Drogowego

  1. Aby zarezerwować wizytę należy wypełnić pole "numer telefonu" i zatwierdzić regulamin oraz wybrać miesiąc, dzień i godzinę wizyty. Po wypełnieniu wymaganych pól i wybraniu przycisku „umów wizytę” wyświetli się potwierdzenie rezerwacji. 
  2. Zarezerwowanie jednej wizyty upoważnia do załatwienia tylko jednej sprawy.
  3. Dane adresowe (telefon i e-mail) są zbierane w celu potwierdzenia rezerwacji terminu wizyty i są usuwane po zrealizowaniu umówionej wizyty.
  4. System wygeneruje sms z potwierdzeniem rezerwacji na wskazany podczas rejestracji numer.
  5. W przypadku podania adresu email system wygeneruje potwierdzenie rezerwacji na wskazany adres.
  6. W dniu zaplanowanej wizyty, przed określoną wcześniej godziną, należy potwierdzić przybycie do urzędu poprzez pobranie biletu z terminala biletowego. Terminal biletowy wydrukuje bilet po wprowadzeniu numeru telefonu podanego w czasie rezerwacji wizyty.
  7.  Z wydrukowanym biletem należy oczekiwać na pojawienie się numeru z biletu oraz numeru stanowiska na głównym wyświetlaczu.
  8. Potwierdzenie wizyty (pobranie numerka z biletomatu) można wykonać na 15 minut przed zaplanowaną wizytą, oraz maksymalnie do 15 minut po zaplanowanej wizycie. Brak potwierdzenia powoduje anulowanie rezerwacji wizyty.
  9. W przypadku rezygnacji z umówionej wizyty istnieje możliwość jej anulowania poprzez wejście na „link” który otrzymuje się po poprawnym zarezerwowaniu terminu.
  10. Nie będą akceptowane zamiany terminów wizyty z inną osobą/podmiotem, czy odstępowanie terminu umówionej wizyty innej osobie/podmiotowi.

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

1.    Administratorem Państwa danych osobowych jest Główny Inspektor Transportu Drogowego, mający siedzibę w Warszawie (00-807) przy Al. Jerozolimskich 94. Z Administratorem mogą się Państwo skontaktować pisząc na adres siedziby Administratora. 
2.    Inspektor Ochrony Danych – Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo skontaktować w następujący sposób:

  • listownie na adres siedziby Administratora: 00-807 Warszawa, Al. Jerozolimskie 94;
  • poprzez ESP: adres skrytki ePUAP: /canard_gitd/skrytka;
  • e-mailem: info@gitd.gov.pl.

Z Inspektorem Ochrony Danych mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem tych danych na mocy RODO.

3.    Cele przetwarzania i podstawa prawna – Państwa dane osobowe przetwarzamy 
w celu umówienia wizyty w Głównym Inspektoracie Transportu Drogowego, 
w związku z realizacją ustawowych zadań Administratora. Z danych dostępnych 
w aplikacji korzystają pracownicy Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego.
4.    Odbiorcy danych – Państwa dane osobowe nie będą nikomu przekazywane. Jednak, gdy wynika to z przepisów prawa, Państwa dane mogą być udostępniane i przekazywane na żądanie innym organom administracji publicznej, służbom, sądom i prokuraturze.
5.    Przekazanie danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej – Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
6.    Okres przechowywania danych – Państwa dane osobowe będą przechowywane 
w systemie przez okres niezbędny do realizacji celu, tj. umówienia wizyty – 
lecz nie dłużej niż przez siedem dni od daty poprawnej rejestracji wizyty. 
7.    Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych – Mają Państwo prawo do:

  • uzyskania potwierdzenia, że przetwarzane są Państwa dane osobowe, dostępu do tych danych oraz uzyskania ich kopii;
  • sprostowania Państwa danych osobowych;
  • ograniczenia przetwarzania Państwa danych osobowych;
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych, z zastrzeżeniem ograniczeń określonych w przepisach prawa, m.in. art. 21 RODO;
  • usunięcia Państwa danych osobowych, z wyłączeniem sytuacji określonych w art. 17 ust. 3 RODO.

8.    Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Mogą Państwo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
9.    Źródło pochodzenia danych osobowych – Państwo sami przekazujecie nam swoje dane osobowe wpisując je do zgłoszenia w aplikacji „Umów wizytę” lub przekazując urzędnikowi osobiście lub w trakcie rozmowy telefonicznej (dane osobowe pochodzą od osoby, której dane dotyczą). 
10.    Informacja o dowolności lub obowiązku podania danych – Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale jest warunkiem niezbędnym do umówienia wizyty przy pomocy aplikacji „Umów wizytę”.
11.    Zautomatyzowane podejmowanie decyzji oraz profilowanie – Państwa dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Postanowienia końcowe

  1. Użytkownik aplikacji „Umów wizytę” zobowiązuje się do korzystania z aplikacji w sposób zgodny z obowiązującym prawem oraz postanowieniami tego Regulaminu, w tym do zaniechania dokonywania, w ramach korzystania z usługi, jakichkolwiek działań sprzecznych z normami społecznymi, obyczajowymi oraz powszechnie obowiązującymi zasadami korzystania z sieci Internet.
  2. Użytkownik powinien zapoznać się z treścią Regulaminu przed rozpoczęciem korzystania z aplikacji „Umów wizytę”.
  3. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązujące.
  4. Główny Inspektor Transportu Drogowego zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.
     
{"register":{"columns":[]}}